Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fuel eller Batteri ?????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fuel eller Batteri ?????

    Tenkte å prøve meg i heli verden. Trenger noen tips. Elektro eler fuel???
    helli type??? Radio ?? Tar tips i mot med takk.

  • #2
    Hva slags prisklasse?
    Espen Melby

    :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

    Comment


    • #3
      Jeg er ute etter å lære å fly helli. Så jeg trenger ikke noe over the top.
      Men Jeg må kunne fly opp ned med det. Har gjørt det mye på reflex simen jeg har. På radionen trenger jeg det som er aller nødvendig, ikke noe mere.

      Comment


      • #4
        Skal du ha noe lite så kjøp ei trex pakke. Skal du ha fuel / noe større kjøp Raptor 30/50. Vil du ha noe større i elektro så kjøp f.eks Trex 600. Uansett snakker vi da om en del penger. Det finnes flere alternativer også som ikke nødvendigvis er så dumme.

        Jeg anbefaler deg også å lese en del her inne slik at du får litt mer oversikt over hva denne hobbyen faktisk dreier seg om før du bestemmer deg (det er enda noen dager til jul hehe).

        PS: Helikopter er ikke en fjernstyrt bil. Det er en del mer komplisert enn å starte motoren og fly rundt.

        Små ting er mer ustabilt enn store ting...
        Espen Melby

        :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

        Comment


        • #5
          Jeg har funnet ut at det er en del forskjeld på bil og helikopter. Brøvde meg med en liten caliber 30. Men jeg klarte ikke helt å kontrolere det lille helikopteret. Men nå er jeg begynt å fly med refleks simulatoren. Å nå begynner det å komme seg. Men jeg trenger sårt noen tips på radio og helikopter. Jeg skal kjøpe radio først, trenger dette til simulatoren. Har lånt en radio til nå.
          Jeg kjører elekto 1:10 sommer og 1:18 på vinterstid. Så jeg tenkte elektrohelikopter må være tingen. Men hva vet jeg, liker jo bakkekontakt med det jeg kjører. (bil)

          Comment


          • #6
            Kanskje en tanke å fortelle hvilken prisklasse du tenker på. Om det er ca 1500,- eller 15000,-
            Do not feed the internet troll.

            Comment

            Working...
            X