Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Noen som har gode forslag til hvilke skruer jeg skal bruke istedet for de #"%%%%## skruene som følger med metall tail-hubben til Allign?
De er jo umulige å få ut.. skrur bare i stykker hodene grr og atter grr...
For en hundrings får du alt du trenger + en god del reserve.
For ordrer under € 10 koster det lite i porto.
Med risk for å erte på seg noen så kan jeg forøvrig si at du enten bruker en dårlig skrutrekker/unbraco eller for mye kraft når de ryker. De behøver ikke skrus så hardt fast. Bruk Loctite og 2 kun fingre...
Med risk for å erte på seg noen så kan jeg forøvrig si at du enten bruker en dårlig skrutrekker/unbraco eller for mye kraft når de ryker. De behøver ikke skrus så hardt fast. Bruk Loctite og 2 kun fingre...
Uansett hvor mange du erter på deg, er det likevel sant.
På 450-en skal det ikke trekkes til særlig hardt, Loctiten sørger for at skruene sitter (så lenge du bruker den rett. Reine skruer og rett mengde).
Joda du finner sikkert noe som passer i en hobbybutikk til et par kroner per stk.
Jeg fikk linken her på forumet og kommer aldri til å gidde å gå i butikk for å kjøpe skruer. De har "alt", bestilling var utrolig enkelt, det koster lite og kommer i postkassa på noen dager like enkelt som om jeg hadde bestilt dem fra CO som ikke har slike skruer....+ de tar Paypal så betaling for oss som har Paypal kto er enkelt.
Unbraco er ikke spesiellt spesiellt....bla Biltema har rikt utvalg av dette, ned til M3...du behøver M2.
hvis det er stjerne skruer så er dem helt ubrukelige i hvertfal dem som er på XL utgaven. den dagen jeg oppgraderte ramme til SE ramme og brukte riktig størrelse på umbraco'en så har jeg ikke hatt problem med det i senere tid
Man må vel nødvendigvis skru til så hardt at godset på hale-hubben går sammen. Hadde på en liten dert med blå locktite, men det skal ikke være problemer å få opp av den grunn. Bruker vanlig 1,5 mm umbraco fra Clashærn.
Joda du finner sikkert noe som passer i en hobbybutikk til et par kroner per stk.
Jeg fikk linken her på forumet og kommer aldri til å gidde å gå i butikk for å kjøpe skruer. De har "alt", bestilling var utrolig enkelt, det koster lite og kommer i postkassa på noen dager like enkelt som om jeg hadde bestilt dem fra CO som ikke har slike skruer....+ de tar Paypal så betaling for oss som har Paypal kto er enkelt.
Unbraco er ikke spesiellt spesiellt....bla Biltema har rikt utvalg av dette, ned til M3...du behøver M2.
Du har ett poeng der tintin.. vis man bestiller mye.. så er det vell like så greit å bestille.. som å kjøpe i butikk.. hvis man ikke har det travelt.. å det er det kanskje ikke så mange som har på denne tiden av året..
Skruene er M2, har ingenting med hvilken unbraco nøkkel som brukes men den er 1.5 mm.
Halekassen skal du kunne klemme sammen med fingrene så du bar kan tighte pent til skruene stopper. Om du stripper dem når de skal åpnes så har du brukt alt for mye Loctite....det skal utrolig lite til.
Ja hele utvalget hjemme i stua, det er billig og det tar noen få dager å få dem i postkassa. Etter at jeg fikk den linken her på forumet mangler jeg ikke skruer lengre.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment