Unconfigured Ad

Collapse

Raptor 30 motorfusk

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Knilsen
    • Sep 2006
    • 11

Raptor 30 motorfusk

Heisann.. er temmelig ny i gamet, hovrer lett med en raptor 30 v2, TT39 motor.
    Problemet mitt er at, jeg hadde en småstygg krasj med dette heliet.. Har skiftet rotorblad og halebom. Det som jeg har merket nå er at motoren småfusker litt når jeg har holdt på noen minutt.. Si jeg har holdt på 5 min med litt småhovring, så ettervert mister motor litt kraft fra halv gass og oppover.. dette skjer i rykk og napp.. Hvis jeg viler det noen minutter så er den like god når jeg starter igjen, men så begynner den å småfuske litt igjen.. hva kan dette være.. rett og slett motorslitasje? Jeg har justert litt frem og tilbake på hvor mye bensin jeg gir den, men ser ikke ut til å hjelpe.. Noen forslag???

Takk!
  • arvid
    • Nov 2006
    • 1547

kan det være motoren som blir for varm? småklyperllitt. Siden den er bra etter litt pause.

Comment

• Christen

#3 Unapproved
      Ville ha prøvd en ny plugg

Comment

• Knilsen
        • Sep 2006
        • 11

Originally posted by Christen
        Ville ha prøvd en ny plugg
        pluggen er nesten ny.. bruk gjerne 30 min eller no..

Comment

• Benn
          • Mar 2005
          • 102

Hadde samme problem med min Rapror 30. Det viste seg å være "dritt" i forgasseren. Ta ut forgasseren å demonter den helt. Rengjør alle deler.....
          Det funket ivertfall for meg.
          Bjørn Erik Nilssen

Comment

• Knilsen
            • Sep 2006
            • 11

Originally posted by Benn
            Hadde samme problem med min Rapror 30. Det viste seg å være "dritt" i forgasseren. Ta ut forgasseren å demonter den helt. Rengjør alle deler.....
            Det funket ivertfall for meg.
            Ja skal prøve det, blir morgendagens aktivitet!
            Takk for tipsene!

Comment

Working...