Jeg lurer på om noen har erfaring med hvor det er best å plassere antenna på mottakeren på et helikopter uten at det blir forstyrelse på mottakeren.Har hørt noen har surret den rundt støttestaga på bommen og har fått forstyrelse på mottakeren.har noen der ute gode råd om hvor det er best å plassere den og hvilke erfaring dere der ute har.
Unconfigured Ad
Collapse
Antenne på helikopter..
Collapse
X
-
Tags: None
-
-
Originally posted by TalkerEr det vanelig at det blir problemer med glitching på f.eks en trex pga støy fra elektriske komponenter?
Er ikke noe problem å ordne antenna slik at ikke skjer vel?Mvh Oly. "I reject the reality, and substitute my own."
-T-rex 450 HDE
-E-sky honey bee fp(pulverisert)
Status: SkuleleiComment
-
På min Trex har jeg tredd en fuelslange utenpå antenna. Fuelslangen har jeg tredd helt inn på mottakeren og rutet den bakover til horisontalfinnen på halen. Jeg hadde problemer med glitch på mitt orginale oppsett fra Align, men bytta ut ESC og mottaker og problemet ble borte. Bank i bordet-=-Trondheim Mfk-=-
* Raptor 50 Titan (SE)
* T-Rex 450SE
* E-Sky CP2 (Solgt)
* Vortex
* E-Starter
* Slow Stick
* Spektrum DX7
No helicopters were harmed in the creation of this post
Comment
-
Hadde tidligere masse glitch på min trex. Brukte da en Schultze mottaker som skulle være så veldig bra. Men overgangen til PCM (avhengig av hvilken sender du har) så forsvant alle problem.
Men generelt så skal du holde antennen borte fra både carbon, metall, motor, batteri, regulator og ledningene mellom motor og regulator. I elektro heli som trex kan det være lurt å samle de store strømkildene fremme i heliet og mottaker + div svakstrøm bak i heliet.
Håper at dette er til hjelp.- Erik -
------------------------------------------
Logo 600SX + 6003D
Logo 400SE
Futaba 18MZComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment