Unconfigured Ad

Collapse

Spektrum og innstilling av GAIN

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MoF65
    • Dec 2005
    • 60

Spektrum og innstilling av GAIN

Fikk i går levert min Spektrum DX7 (tok bare 5 dager fra Florida!) og lurer nå på hvordan jeg skal sette verdiene for GAIN i hhv. NORMAL & HH. Gyroen er koblet til kanal 5 (gear) og det veksles mellom NORMAL & HH når jeg bruker bryteren. (Ihvertfall tennes og slukkes lyset på gyroen). På min Futaba 9C har jeg 36% i NORMAL og 40% i HH så jeg skulle gjerne hatt tilsvarende verdier satt på Spektrum'n. Forslag mottas med takk!

Mvh.

Morten Fagermoen
    - Morten Fagermoen - Twitter
    - Team Fagermoen - OHK - Phoenix RC Club
  • Rohnny
    • Feb 2007
    • 39

Originally posted by MoF65
    Fikk i går levert min Spektrum DX7 (tok bare 5 dager fra Florida!) og lurer nå på hvordan jeg skal sette verdiene for GAIN i hhv. NORMAL & HH. Gyroen er koblet til kanal 5 (gear) og det veksles mellom NORMAL & HH når jeg bruker bryteren. (Ihvertfall tennes og slukkes lyset på gyroen). På min Futaba 9C har jeg 36% i NORMAL og 40% i HH så jeg skulle gjerne hatt tilsvarende verdier satt på Spektrum'n. Forslag mottas med takk!

Mvh.

Morten Fagermoen
    Den må du nok sette på atv/endpoint må jeg ikke tar helt feil.
    --
    Mvh
    Rohnny Stormo

-----------------------------------------
    TowCobra (Hirobo) + Futaba 14mz selges.

Comment

• MoF65
      • Dec 2005
      • 60

Tusen takk for oppklarende svar!

Nå skal jeg nok få satt det opp.

Til andre som måtte lese dette. 100% utslag på DX7 er omtrent 10% mer enn på 9C. Så jeg reduserte utslagene på "hode" servoene med 10% for å oprettholde samme pitch etter overgang fra 9C til DX7.

Morten
      Last edited by MoF65; 17-06-07, 19:15.
      - Morten Fagermoen - Twitter
      - Team Fagermoen - OHK - Phoenix RC Club

Comment

Working...