Unconfigured Ad

Collapse

DX7 - fjerne piplyden

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • xiphias256
    • Jul 2007
    • 23

DX7 - fjerne piplyden

Har akkurat kjøpt meg en DX7 og skal til å bruke den på en nyinnkjøpt T-Rex450V2. Det som irriterer meg grenseløst er den høye pipelyden som kommer hver gang en trykker på en knapp.
    Nå som radioen er ny for meg og jeg ikke er kjent med menysystemet, blir det mye trykking
    Skrudde av bakdekselet for å se om det var såpass enkelt som å dra ut en ledning. Men det var ikke noe åpenbart jeg kunne gjøre. Måtte en del demontering til for å komme frem til piperen....

Noen tips der ute??
    Finn Andersen
    Oslo
    T-Rex 450SE V2, Spektrum DX7
    Esky Lama V3 fully blinged
  • hanspd
    • Jul 2007
    • 2

Dette er ikke noe godt svar på spørsmålet, men jeg har sett igjennom bruksanvisningen og kunne ikke finne noe funksjon til å skru av beeperen.

Comment

• retlaw
      • Jan 2007
      • 896

Tror det er best å beholde lyden, spesielt som nybegyner. Det er fort gjort å komme bort i trimmen. Greit med et pip så man er klar over det.. For å ikke nevne alarmen til batteri status og flightmode under oppstart. Følger det med NiMh batterier i radioen kan det være greit å vite at spenningen stuper på slutten og man bør lande fort som F*** når alarmen utløses..

reg.
      For ikke fjernet lyden på min DX7 heller. Blir mer irritert over den svake susingen fra radion
      Last edited by retlaw; 09-07-07, 19:29.
      Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye

walter@retlaw.no

Comment

• xiphias256
        • Jul 2007
        • 23

Enig at lyd på trim knappen kan være kjekt å ha. Men pipene i menyene er bare irriterende. Sendte en mail til produsenten også. Fikk til svar at det ikke var mulig å koble ut lyden.
        Finn Andersen
        Oslo
        T-Rex 450SE V2, Spektrum DX7
        Esky Lama V3 fully blinged

Comment

Working...