Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Unconfigured Ad
Collapse
Heli har kortvarig drifting ved kjapp punching opp og ned
Det var dette med gain da vet du, Tintin. Når jeg fløy var den på 85 i radioen. Hvis det stemmer at 1 i gain på radioen tilsvarer 1,44 i gyroen ligger gain på rundt 53. Men du mener jo at det ikke stemmer helt.
Fløy to pakker i dag. Hadde senket delay til 20. Problemet ble ikke akkurat noe verre, kanskje en aning bedre. Er forsatt ikke fornøyd, hva gjør jeg nå da? Senker delay enda mer?
Mathias Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8
Men det gjør vel egentlig ingen ting om halen går feil vei så lenge haleservoen, gyroen og halebladene er stilt rett vei? Funka for meg de 12 turene hvertfall...
Æsj... fikk ikke prøvd i dag. Blåste...
Yes! Kom akkurat inn døra etter en tur med en helt ny oppsatt hale/gyro.
Prøvde meg fram med litt forskjellig gain. På det høyeste var den på 95%, men det var like før det endte i krasj. Halen slo helt vanvittig når jeg punchet det. Konkluderte med at 90% var perfekt, halen "vagget" litt, men det var så nært som jeg kommer perfekt i normal mode. Svitsjet også over på idle up, og da sto halen rett som en fjellvegg når jeg punhcet. Skal jo egentlig ikke fly slik i normal mode, men greit å ha det så bra som mulig der også.
Oppsett nå er:
Limit: 122% (halen binder ikke).
Delay: 20%
Gain i DX7: 90% (om det er det på gyro vet jeg ikke).
Hale går rett vei.
Throttlekurve:0 - 50 - 80 - 90 - 100.
I idle up 1 og 2: 100 - 95 - 90 - 95 - 100.
Da sier jeg takk for hjelpen, alle sammen! Spesielt deg, Tintin.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment