Som tittelen seier er eg ute etter nokon som har erfaringer med denne gyroen:
Unconfigured Ad
Collapse
Curtis Youngblood Solid G gyro, erfaringer?
Collapse
X
-
Curtis Youngblood Solid G gyro, erfaringer?
Mvh:
Johnny.Ystanes. Ullensvang Herad
www.folgefonnrc.ning.com
MA X-Cell Fury Extreme 90
Raptor 90 3D
Raptor 50 Titan SE
T-Rex500GF
T-Rex450SE V1
JR Pcm9XII m/2.4Ghz modulTags: None -
Har ikke kommet lenger enn at jeg fikk installert den i min T-Rex 500 i går. Så langt kan jeg bare si at den var enkel å sette opp med en Solid View, men hvordan det fungerer vil for meg fremtiden vise. Må bli litt mindre snøvær først. -
Har vært litt "sugen" på den jeg også. Men samtidig har jeg sett mye på den Spartan RC gyroen. Den virker som om den gjør jobben den også.
Det fine med Spartan er at man kan bruke den i alle tenkelige heli. Curtis sin gyro er samme størrelse som 611'en som jeg har 90'en. Kunne vært gøy å bytte - men det er egentlig meningsløst ettersom 611'en fungerer så bra som den gjør.- Erik -
------------------------------------------
Logo 600SX + 6003D
Logo 400SE
Futaba 18MZComment
-
Det hadde vore fint om du kunne gitt ein lyd til meg når du har fått prøvt den. Må ha meg ein gyro til R90'en min og då lurer eg på ein slik ein.Mvh:
www.folgefonnrc.ning.com
Raptor 90 3D
Raptor 50 Titan SE
T-Rex500GF
T-Rex450SE V1
JR Pcm9XII m/2.4Ghz modulComment
-
No gjekk eg te innkjøp av ein slik gyro. Skal bli morsomt å sjå korleis den er i bruk. Kanskje det kjem eitt rewiew av gyroen(visst eg får ånden over meg).Mvh:
www.folgefonnrc.ning.com
Raptor 90 3D
Raptor 50 Titan SE
T-Rex500GF
T-Rex450SE V1
JR Pcm9XII m/2.4Ghz modulComment
-
"Finless" har oppsett av denne gyroen nesten nederst på denne siden: http://www.helifreak.com/showthread.php?t=53304
Man må registrere seg for å se videoene.
Curtis selv har vel også setup-videoer av denne gyroen.Mathias
Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8Comment
-
Har denne selv...Ganske lett å sette opp med G view. Utrolig mye bra finesser som jeg setter pris på! Som hvor raske man vil ha priuetter osv
Gleder meg til å teste på min 500
Hvis jeg får 500kitet i løpet av uka kan jeg nok lage en topic om ossen den er til helgen. Kommer ann på hvor raske modefos er.
også er den jo stilig da!Go Lower! Lower.... To Low!Comment
-
Jeg har en SolidG (med en Futaba S9257) i min T-Rex 500 og nåt fungerer den veldig bra for meg og er enkel å sette opp med en GView. Men pass spesielt godt på å holde alle ledningene til gyroen så langt unna alle andre ledninger som mulig. Jeg hadde noe støy som ga meg en logrende hale til å begynne med, men det løste seg når jeg fikk justert på plasseringen av noen ledninger.
Som Mathias nevner så er det videoer for oppsett av denne på Helifreak (som er ganske like Curtis sine), men legg merke til tipset om å sette en liten skjøteledning i porten hvor man kobler GView slik at den er lett å koble til også etter at gyroen/kontrollenheten er montert.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment