Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hvordan setter du opp din DX7 radio til AR7100R mottakeren med aktivert sensor for Idle1 og Idle2 - deaktivert i Normal mode? Kjører 4 JR8717 servoer på 8v og en BLS251 til rudder. Ilustrasjon og eller beskrivelse hadde vært fint
hvis det er bidning du mener, hvis ikke så se finless (bob white) sien videoer på helifreak.com som roadrune sier
Det er ikke Bindingen jeg mener nei, den saken er grei. Lurer mer på hvordan du plasserer servokablene i mottakeren (på den regulerte biten) slik at RevLimit fungerer til Idle 1 og 2 for en DX7 ved hjelp av Mix.
Jeg har ett oppsett som funker med RevLimit off i normal og 2 forskjellige turtall pa IDLE1 og IDLE2. Men jeg er paa ferie naa og har det ikke i hodet.
Kan sende deg det naar jeg er tilbake om en ukes tid hvis du da ikke har faatt det til. Jeg fant det pa HeliFreak i en av tradene der om denne RX. Finless sine filmer om denne RX tar for seg oppsett av JR9303.
.
Send meg gjerne en PM sa jeg husker det hvis det er av interesse.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment