Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei. Etter et langt opphold i modellflyverden så er jeg tilbake.
Men har kanskje et problem.
Jeg har 37Mhz radio. Er dette helt ut idag eller er det bare jeg som har igjenn det,så ingen fare med støy??
Kan vel ikke være farlig og fly det idag,som det var for noen år siden??
Regner med at det er 35MHz du mener, det er ingen problemer å fly med dette utstyret i dag - kanskje enklere enn når du holdt på første gangen siden det er vesentlig færre som bruker 35MHz nå.
Jeg har selv en 9XII som er oppgradert til Spektrum 2.4 GHz, så ønsker du å gå fra 35MHz til et system som er mer moderne og "sikkert" så er det enkelt å ta ut sender modulen som sitter under radioen og bytte denne med en DM9 modul som du sikkert får kjøpt fra f.eks smallsize.no eller elefun.no ++++
Dette krever selvfølgelig at du også bytter mottakerne i flyene til 2.4 GHz Spektrum mottakere.
9x er en nydelig radio til en meget fornuftig pris, benytter den både med 35 mhz og 2,4 modulen på bildet. Husk å ikke kjøpe deg med masse ledninger osv...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment