Unconfigured Ad

Collapse

Spektrum DX8 og RaydioWarm

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jotto
    • Jul 2007
    • 3060

Spektrum DX8 og RaydioWarm

Er det noen som har testet hvordan en Spektrum DX8 passer inn i en RaydioWarm? Er den tykkere eller tynnere så det blir mindre plass til fingrene, f.eks.?

Jeg tok fram RaydioWarmen igår og hørte nesten ikke timeren på DX7. Det kan jo bli dyrt i lengden :-O
    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

Anything worth doing is worth overdoing!
  • doogledee
    • Jul 2006
    • 452

det er ikke no problem med DX8 der kan du sette opp vibrator alarm i tillegg til Lyd så selv om det blir vrient å høre så kjenner du alarmen Når det gjelder size er ikke dx8 veldig mye større en DX7, så vil tro att dersom dx7 passer i votten din så passer DX8
    Leif Bjørgo
    Cirrus-RCFK

Comment

• hangman
      • Feb 2009
      • 339

har aldri hatt noe prob m radiowarm og dx7 med tanke på noe annet enn jeg klarte skyve håndvameren under en gang så bindeknappen var inne -det gikk drit.. -lurt å passe på at ikke noe kan skli under sendere med bindeknapp under

hører den like godt inni radiowarmen som utenfor, jeg, og det over 2 vintre + en hanstholmtur.. men doogledee har jo løst det for deg uanz.

merkelig du ikke hører lyd. hører likegodt tom.på hangkanten i massevis av vindbråk..og jeg har krafig tinnitus på toppen..

Jo
      Jo Skavhaug

..sånn ca..

Comment

• joo
        MFN Skribent
        • Nov 2002
        • 6936

Dx8 har mer å "ta i" for lanken, altså tjukkere der du klamrer deg fast i kassa.
        Nå aner jeg ikke hvor trangt det er inni en Radiowarm, så om det går skal jeg ikke si et kløyva ord om
        Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

• Quadrocopter
          Moderator
          • Aug 2007
          • 6357

Plenty med plass!

Comment

Working...