Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Er det noen som har testet hvordan en Spektrum DX8 passer inn i en RaydioWarm? Er den tykkere eller tynnere så det blir mindre plass til fingrene, f.eks.?
Jeg tok fram RaydioWarmen igår og hørte nesten ikke timeren på DX7. Det kan jo bli dyrt i lengden :-O
det er ikke no problem med DX8 der kan du sette opp vibrator alarm i tillegg til Lyd så selv om det blir vrient å høre så kjenner du alarmen Når det gjelder size er ikke dx8 veldig mye større en DX7, så vil tro att dersom dx7 passer i votten din så passer DX8
har aldri hatt noe prob m radiowarm og dx7 med tanke på noe annet enn jeg klarte skyve håndvameren under en gang så bindeknappen var inne -det gikk drit.. -lurt å passe på at ikke noe kan skli under sendere med bindeknapp under
hører den like godt inni radiowarmen som utenfor, jeg, og det over 2 vintre + en hanstholmtur.. men doogledee har jo løst det for deg uanz.
merkelig du ikke hører lyd. hører likegodt tom.på hangkanten i massevis av vindbråk..og jeg har krafig tinnitus på toppen..
Dx8 har mer å "ta i" for lanken, altså tjukkere der du klamrer deg fast i kassa.
Nå aner jeg ikke hvor trangt det er inni en Radiowarm, så om det går skal jeg ikke si et kløyva ord om
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment