Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan justere throttelstikka på en Futaba 10cg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan justere throttelstikka på en Futaba 10cg

    Hei..

    har som det fremgår på tittel en Futaba som jeg ønsker og få gjort noen endringer på Trottelstikka.
    har fått ordna det slik at den ikke er hakkete som før no,men jeg syns at den er så stram.
    Er det ikke noen mulighet for og slakke den litt også skulle jeg ønske at den ikke gikk tilbake av seg selv

    takk for svar

  • #2
    Her, sr du hvordan jeg har modifisert min 10cg samt hvordan jeg programmerer den

    RCMain
    TREX250 Super Combo + TREX450 Pro V2 + TREX700N 3G FBL + OS91HZ-R + Hattori pipe + E-Flite Blade MCPX v2
    Futaba Radio 10CP, FASST RS617FS Receiver + FASST R6008HS receiver + Spectrum 6E
    GoPro Hero2 + 5,8GHz FPV equipment
    Realflight G45 simulator
    Webside: http://kestral.no/Knut/RC/RC.htm

    Comment


    • #3
      Får "File not found".
      E-Sky Honey Bee V2 FP - SuperBlades XP
      Align T-Rex 500 ESP 3G - Hyperion HS3026-1600 - Phoenix ICE 75
      Futaba 7C

      Comment


      • #4
        Hei..
        Når jeg skal åpne siden med ditt svar,så kommer det bare file not found.

        Håper på og få hjelp her,for no står trottlestikka i spenn akkurat som høyre stikke..altså i senter.
        får den ikke i idle noe mere. jeg har sikkert satt i den sorte plastplata som sitter over Trottle galt kansje.

        Og hva er Ratchet? er det den lille metaldingsen som skal skrues fast et sted på den sorte plastplata..

        Ja mine venner som Dere ser så er jeg temmelig grønn når det gjelder dette.
        Håper jeg ikke har ødelagt en kostbar Radio.

        Takk for svar..

        Comment


        • #5
          Hei.

          Hvordan skal den sorte plastplata som står over Trottle sitte for at Trottlestikka skal bli uten disse hakkene?
          Jeg har gjort noe veldig galt tror jeg,for no sitter stikka i senter akkurat som den høyre stikka gjør.

          Heliet har halv gass med en gang,for ikke satt trottle i idle mere,for da må jeg holde den der,og hvis jeg slipper den så spretter den i senter posision selv.

          Hva er Ratchet?

          er det den lille metaldingsen med et skuhull i toppen?,og hvor skal den sitte på plastplata?

          Håper på hjelp om dette...
          Finnes det noen tegninger noe sted om hvor denne plata skal sitte og også den lille metalldingsen som jeg kaller den,hvor den skal sitte.

          På forhånd TAKK.

          Comment

          Working...
          X