Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger jeg RX-batteri eller får mottakeren strøm fra ESC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger jeg RX-batteri eller får mottakeren strøm fra ESC

    trenger jeg eget mottakerbatteri eller får den strøm fra esc på et t-rex 500?
    T-REX 500 CF
    Spectrum DX7

  • #2
    Har tenkt samme tanken... men jeg lurer enda på ang det med strøm til mottakeren...
    T-REX 500 CF
    Spectrum DX7

    Comment


    • #3
      Åja det var det ja. :P Hvis du kan fortelle hvilken fartsregulator du har så kan jeg finne ut om du trenger strøm.
      Jon-Brage Hoel Andorsen
      -------------------------------------------------------------------------
      Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

      Alt flyr bare du har nok motor!

      Comment


      • #4
        Originally posted by kimster83 View Post
        trenger jeg eget mottakerbatteri eller får den strøm fra esc på et t-rex 500?


        Om du bruker original Align ESC får den strøm fra ESC.

        Comment


        • #5
          Ser ut for å være align sin esc Er mye nytt å sette seg inn i på disse mer proffe heliene og radioene enn esky sine heli som er bare å putte strøm på å flakse avgårde...
          T-REX 500 CF
          Spectrum DX7

          Comment


          • #6
            Originally posted by kimster83 View Post
            Ser ut for å være align sin esc Er mye nytt å sette seg inn i på disse mer proffe heliene og radioene enn esky sine heli som er bare å putte strøm på å flakse avgårde...
            Ja, det er ikke akkurat plugg-and-play Mye å sette seg inn i! Har du noen med god peiling som kan se over at alt er OK første gang du letter det? Mye som kan være feil så er greit om en kan hjelpe deg Bare et tips!

            Comment


            • #7
              Originally posted by kimster83 View Post
              Ser ut for å være align sin esc Er mye nytt å sette seg inn i på disse mer proffe heliene og radioene enn esky sine heli som er bare å putte strøm på å flakse avgårde...
              registrera deg på helifreak og se på vid på detta sida hjelper mye
              Heli Skills and Setup 101 - LOOK here first! - HeliFreak

              er det en 500 size du skall har då rekomendera en annat rx en 6100 , AR7000 funka bra , eller AR6200 eller dem nya AR7010 AR6210 (DSMX)
              Goblin 700 : vbar 5,3 pro
              Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

              HD 500 Cell : brain2

              DX9

              Comment


              • #8
                Da er antenna lodda på plass og fikk etter mye lesing og trykking på senderen satt opp alt...tror jeg... Fikk det iallfall i lufta og alt virket veldig bra! selv med en puls på ca 240 fikk jeg til en ganske stabil hover på første forsøk Var noe helt annet enn ESKY King2 og Belt V2... spesielt halen var helt rolig...veldig uvant.
                T-REX 500 CF
                Spectrum DX7

                Comment


                • #9
                  Klarer du å fly King2 og Belt V2 så kan du fly det aller meste.
                  Skal vanskelig la seg gjøre å finne noe større dritt enn de greiene der.
                  arhennie

                  MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                  http://hadelandmfk.no/
                  www.henniehobby.no/arne

                  Comment

                  Working...
                  X