Announcement

Collapse
No announcement yet.

Align 3G USB link cable program

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Align 3G USB link cable program

    Igår jeg fikk pakken Align 3G link cable fra Elefun.
    Idag Jeg kjøre programmet update og kobler mellom pc og gyro gain, Det står slik:

    After update is completed, reset the AIL/ELEV gain dial to 12 clock position. Then adjust the gain dial
    according to actual flight tests.

    Caution: Check your radio controller, and reset all trims, remove all mixing setting, and
    reprogram your 3G controller. Servo subtrim is OK.


    Subtrim skal det være ok, La det står. Men jeg lure på det betyr at jeg må tilbake innstilling swash mix alle 60%, Travel alle 100%, D/R & EXP 100%, Throttle curve og pitch curve 0 til 100 som original? Når det er ferdig, Skal jeg oppsett pitch måle og andre programmet på radio ny igjen?

    Jeg har aldri gjort det før og var litt usikker på om jeg har gjort det riktig.
    Min radio er Spektrum DX7.

  • #2
    Du må gå gjennom hele 3G-oppsettet og kontrollere at pitch range (både collective og cyclic) er riktig, men du trenger ikke å nullstille verdiene først.

    Throttlekurven trenger du ikke å gjøre noe med, for den går utenom 3G'en uansett.
    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

    Anything worth doing is worth overdoing!

    Comment


    • #3
      Takk for hjelp. Jeg skal gjøre det imorgen.


      Originally posted by jotto View Post
      Du må gå gjennom hele 3G-oppsettet og kontrollere at pitch range (både collective og cyclic) er riktig, men du trenger ikke å nullstille verdiene først.

      Throttlekurven trenger du ikke å gjøre noe med, for den går utenom 3G'en uansett.

      Comment

      Working...
      X