Announcement

Collapse
No announcement yet.

Setter opp t-rex 450 pro med AR8000 og DX8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Setter opp t-rex 450 pro med AR8000 og DX8

    Hei Folkens,

    Jeg så litt rundt, men fant ingen svar. Lager derfor en tråd i håp om litt hjelp

    Jeg har som overskrift sier et align t-rex 450 pro som ble bygget nå i helgen. Igår satt jeg hele kvelden for å sette opp heliet, men litt sent ut i de siste timer sluttet alt å fungere. ( nei jeg hadde meg ingen lørdags dram eller øl hehe )
    Jeg fryktet først at det var regulatoren, men fikk testet både en 6110 og en 6210 mottaker som begge fungerer fint. Jeg lurer da på om det kan være AR8000 reciveren som er ødelagt, eller har dere her inne noe idè om hva det kan være?

    Som det kanskje gjenspeiles noe i teksten er jeg relativt nybegynner på heli da det er biler som har vært min største lidenskap frem til nylig

    Håper på svar fra noen kloke hoder, og på forhånd takk!


    PS: grunnen til at jeg vil bruke AR8000 istedet for 6110 er fordi jeg trenger en ekstra kanal til reatract etterhvert.


    Eivind
    Last edited by GrEmLiNgS; 10-07-11, 14:24.
    * Align T-rex 700 * 3DHS EXTRA 300 87" * 3DHS OSIRIS 62" * 3DHS 74" Edge 540 * ParkZone F-27Q Stryker *

    Spektrum DX8

  • #2
    Nå sier du fint lite om hva som skjer men husk at AR8000 ikke fungerer uten satelittmottager plugget i recieveren

    Comment


    • #3
      Originally posted by Helioyd View Post
      Nå sier du fint lite om hva som skjer men husk at AR8000 ikke fungerer uten satelittmottager plugget i recieveren
      Det skjer ikke noe det trodde jeg kom frem i posten min hehe! Men det du sa der var jo noe å tenke på... Den står i, men gjerne jeg skal sjekke at den ikke har blitt dratt ut akkurat nok til at det ikke er kontakt!

      takk takk det skal jeg se på
      * Align T-rex 700 * 3DHS EXTRA 300 87" * 3DHS OSIRIS 62" * 3DHS 74" Edge 540 * ParkZone F-27Q Stryker *

      Spektrum DX8

      Comment


      • #4
        Alt var koblet som det skulle være, så frykter at mottakeren er gåen jaja det bør nå gå på garanti da den ikke er 2 mnd en gang.
        * Align T-rex 700 * 3DHS EXTRA 300 87" * 3DHS OSIRIS 62" * 3DHS 74" Edge 540 * ParkZone F-27Q Stryker *

        Spektrum DX8

        Comment

        Working...
        X