Announcement

Collapse
No announcement yet.

Erfaringer med Skookum SK720?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Erfaringer med Skookum SK720?

    Som topic sier, noen som har erfaring med fbl-enhten nevnt i topic? Hvordan er den iforhold til andre fbl enheter?

    Sent from my ST17i using Tapatalk
    Multiplex Easystar 2, Fpv Raptor, Stm Cessna 182, HK Reaktor, NE Solo Pro 260, 1989 mod Carl Goldberg Eagle II(under construction)
    Spektrum Dx8 Dsmx

  • #2
    Har ikke denne selv, men er absolutt den jeg kommer til å velge når jeg konverterer til fbl.
    Selvopprettende bail-out er et pluss i margen for meg og flight-logger er greit å ha.
    Her ikke hørt noe negativ om denne, bortsett fra litt stiv pris.
    Ola A.


    Trex 100x | Trex 250Pro | Trex 450 v2 | Trex 500 ESP | mCPx
    Beast 3D AS3X | Cessna 182
    Spektrum DX8s

    Comment


    • #3
      Se også (MFN) ModellflyNytt.no .

      Bare for å se mønsteret når noen andre spør om tilsvarende men en annen FBL enhet

      Ellers så er det jeg har hørt bra, og har vurdert den selv flere ganger, mest som ett "støttehjul" for en fersking (auto-leveler mm)...

      Tror dog at den regnes blant de beste sammen med VBAR etc om jeg ikke tar feil (det er mitt intrykk ihvertfall).

      Comment


      • #4
        Har lest om SK720 på diverse nettsider, og det ser jo lovende ut ja. Var vel mest nysgjerrigpå om noen her inne har "first hand experience" med den Skal snart begynne og høste utstyr til en Compass Atom 500, og er litt usikker på om jeg skal prioritere gyro eller dx8 først. Har en DX6i dsmx fra før, så sånn sett MÅ jeg ikke ha ny fjernstyring umiddelbart. Men det frister med DX8 Kan jo bruke den også på Mcpx'n, til jeg er ferdig med større heli.
        Last edited by Rafo; 17-02-12, 19:07.
        Multiplex Easystar 2, Fpv Raptor, Stm Cessna 182, HK Reaktor, NE Solo Pro 260, 1989 mod Carl Goldberg Eagle II(under construction)
        Spektrum Dx8 Dsmx

        Comment


        • #5
          Tror det bare er og fleske til med Skookumen, virker som at alle brukerne av fbl enheter, stort sett er fornøyd, uansett hvilken enhet de flyr med. Er jo bare et pluss og ha "bail out" muligheten på Sk720
          Multiplex Easystar 2, Fpv Raptor, Stm Cessna 182, HK Reaktor, NE Solo Pro 260, 1989 mod Carl Goldberg Eagle II(under construction)
          Spektrum Dx8 Dsmx

          Comment


          • #6
            nu kommer dem med SK-540 ,
            Goblin 700 : vbar 5,3 pro
            Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

            HD 500 Cell : brain2

            DX9

            Comment


            • #7
              Originally posted by ragge1 View Post
              nu kommer dem med SK-540 ,
              Men da uten self leveling, som er greit å ha når man er nybegynner.

              http://helidaily.com/skookum-robotic...w-sk-540-unit/
              Last edited by RazorEdge; 20-02-12, 22:13.
              Ola A.


              Trex 100x | Trex 250Pro | Trex 450 v2 | Trex 500 ESP | mCPx
              Beast 3D AS3X | Cessna 182
              Spektrum DX8s

              Comment

              Working...
              X