Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skalakropp til T-REX 550E

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skalakropp til T-REX 550E

    Hei hei! jeg har en T-REX 550E (nettopp anskaffet), og er ny innen heli. Jeg har ingen tanker om og fly 3D o.l.
    Dermed er skalakropp til rex`en fristende. MEN!!...jeg må sannsynligvis " bygge " om til 600-size...i den sizen er det litt utvalg i kropper, 550-size eksisterer ikke såvidt jeg kan "se". Holder det da og forlenge bommen på min 550E slik at det passer skala....

    Er det noen i dette fine laget som har gjort liknende, og kan svare på dette?




    ....har tittet litt, og finner ut at .30-size (glow) passer sånn ca til T-REX 550E....men disse settene er det vel ikke mulig og komme til inne i helien for montering av kjøre batteri (lipo)....
    Last edited by Leif Sverre; 25-09-11, 21:57.

  • #2
    Hei hei! Da har jeg tatt sjansen på og bestille denne til min T-REX 550E. Noen som har erfaring med en slik kropp, samt montering av T-REX`en .....hva slags utfordringer har jeg i vente....

    Agusta A-109 Retract Version Scale Fuselage - 550(.30) | eBay
    Last edited by Leif Sverre; 26-09-11, 19:33.

    Comment


    • #3
      Ser flott ut. Håper du spanderer en byggetråd på denne
      arhennie

      MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
      http://hadelandmfk.no/
      www.henniehobby.no/arne

      Comment


      • #4
        Vel.....skal se hva jeg klarer.....huff...da må jeg jo planlegge

        Comment


        • #5
          Hei.
          Hvordan går det med monteringen av skalakroppen? Har selv kiket endel på denne kroppen til mitt t-rex 550 så det hadde vært fint om du kunne ha lagt ut litt bilder og beskrivelser
          ARC Cessna - Multiplex Mentor - Multiplex Easyglider- HK450PRO - T-rex 550e BeastX - T-Rex 450 Sport BeastX

          Comment


          • #6
            Hei! Skal prøve og ta noen vettuge bilder under montering. Har ikke startet med montering ennå, da jeg gikk i bakken med min 550E. Men har nå fått delene og skal montere sammen og teste at alt er ok, etter det går den inn i kroppen.

            Comment


            • #7
              Flott
              Gleder meg til å se litt byggebilder.
              ARC Cessna - Multiplex Mentor - Multiplex Easyglider- HK450PRO - T-rex 550e BeastX - T-Rex 450 Sport BeastX

              Comment


              • #8
                Hvordan går det med bygginga?
                Flott kropp du har fått deg. Driver akkurat med et lite prosjekt jeg og.

                Spennende å se på andre også.

                Comment

                Working...
                X