Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vario Fly in

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vario Fly in

    Hei, ville bare si fra at det er et skala treff for heli denne helgen.
    Drar en tur selv for å titte,mvh Roy
    Attached Files
    T-Rex 450 SE
    T-Rex 500
    T-Rex 600N/NP/E
    Srimok
    Mini Edge540
    DX7

  • #2
    Skulle gjerne tatt en tur, men 3 timer kjøring én vei er i overkant

    Men ta gjerne noen bilder og legg ut!
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #3
      Hei,

      Den annonsen / treff har ikke jeg fått med meg. Står heller ikke noe om dette på NAK sin terminliste.
      Skulle vel ikke vært så vanskelig å lagt den inn der så man har noe å forholde seg til. Prøv å husk det til neste gang eventuelt.
      Kanskje det bare er meg som ikke følger helt med.

      Lykke til med treffet !
      Mvh
      Totto Dahle
      www.tottoshobby.net - interesse "skala" helikoptere / warbirds
      Medlem Agder Modellflyklubb

      Comment


      • #4
        Eller kalender/tråd her litt før
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #5
          Originally posted by xilian View Post
          Eller kalender/tråd her litt før
          Selvfølgelig, men det tok jeg som en selvfølge
          Mvh
          Totto Dahle
          www.tottoshobby.net - interesse "skala" helikoptere / warbirds
          Medlem Agder Modellflyklubb

          Comment


          • #6
            er det du som har den turbin Hinden??

            Milde himmel. Ser du har mye moro!
            Hvor finner jeg bilder og tekst?
            Tom I. Arntsen

            Comment


            • #7
              Originally posted by xilian View Post
              Hvor finner jeg bilder og tekst?
              http://www.tottoshobby.net/Hind/hindprosjekt.htm

              Comment


              • #8
                Originally posted by xilian View Post
                Eller kalender/tråd her litt før
                Vario Norge rep har kanskje noe å lære av Warbirdweekend gjengen i Trondheim for å "varme opp folket". De er jammen flinke !
                Mvh
                Totto Dahle
                www.tottoshobby.net - interesse "skala" helikoptere / warbirds
                Medlem Agder Modellflyklubb

                Comment


                • #9
                  Da har jeg kommet hjem fra treffetŽs første dag.....

                  Det var meget hyggelig å møte (deler av) gjengen igjen, helt klart. Men jeg har ikke sett maken til dårlig oppmøte noen gang.... Har selv brukt nesten 8 timer i bil t/r, for å møte opp. Så det går faktisk det Men det blir selvsagt hver enkeltŽs prioritering.

                  Når det er sagt, så var det kun undertegnede og en til som fløy, utenom Vario gutta. Det er for dårlig, rett og slett!! Jeg har ofret mye for å kunne komme på treffet. Og jeg må bare være brutalt ærlig å si at dette var svært skuffende.

                  Får håpe søndagen blir litt bedre dersom været holder.

                  Lykke til videre med treffet.

                  Comment


                  • #10
                    cool: nå har ikke jeg noe med dette treffet å gjøre, annet enn at jeg kanskje til nød kan gå som en del av Arnt C`s crew .

                    Neste helg vet jeg det er viking smack og hadde tenkt meg en tur dit på søndag for å titte også der.
                    Jeg reiser på dansketur på fredag og er nå blitt bedt på middag i drammen på lørdag med overnatting, så det er litt uvisst om jeg får det til. Kan ikke merke av viking smack noe sted for det

                    Uansett, tok iallefall turen opp til Landingen rc klubb sitt anlegg og fikk tatt noen bilder. Som royter skriver over her var det ikke akkurat trengsel, noe arrangøren (Vario) helt sikkert merket seg.

                    Click image for larger version

Name:	Landingen rc klubb.jpg
Views:	1
Size:	243.2 KB
ID:	591896:Click image for larger version

Name:	Heli.jpg
Views:	1
Size:	109.4 KB
ID:	591897
                    Attached Files
                    T-Rex 450 SE
                    T-Rex 500
                    T-Rex 600N/NP/E
                    Srimok
                    Mini Edge540
                    DX7

                    Comment


                    • #11
                      Takk for bilder! Bare å gyve på med flere om du har. Jeg har god plass på servern

                      Ang. dette med ting og tang som skjer, så vurderer jeg faktisk å tilegne reklameplass
                      gratis til klubber... Er viktig for arrangører at det kommer folk, også er det jo
                      viktig at folk får med seg hva som skjer, og ikke minst NÅR det skjer.

                      Ser du nevner Viking Smackdown. Det er nok dessverre denne helgen ...
                      Tom I. Arntsen

                      Comment


                      • #12
                        uff, da ryker også søndagen denne helgen .
                        Takk for at du sa fra.

                        Totto har forvekslet meg med en annen i post 3, jeg la inn post 1 fordi jeg ikke hadde lest noe om stevnet her selv og tenkte på de som evt var i området iallefall kunne vite om det..
                        Last edited by Roy N; 25-08-12, 23:55.
                        T-Rex 450 SE
                        T-Rex 500
                        T-Rex 600N/NP/E
                        Srimok
                        Mini Edge540
                        DX7

                        Comment


                        • #13
                          Heisann,

                          Roy N: Beklager at jeg helt klart har forvekslet deg med Roy (Vario). Du skal ha mange takk for at du informerte iallefall !

                          Det er veldig synd når noen arrangerer treff og det møter opp svært lite folk (de som flyr / publikum). Her må alikevel Vario gå i seg selv og se spesielt på info siden og ikke minst kontakte folk som driver med skalahelis og høre hvordan det stiller seg for dem om de kan stille eller ikke. Vi har da emails osv. Noen kan andre kan ikke pga jobb osv. Dette er jo et lite miljø og man vet hvor man treffes stort sett.

                          Takk for bilder ! Det ser ut til å være et meget flott sted å fly på rett og slett ! Hadde jeg visst at man skulle ha treff denne helgen hadde jeg helt klart stilt opp får å støtte opp når man arrangerer og ikke minst fått flydd masse. Det passet ikke denne helgen da jeg ikke visste det før dagen før da en annen skala kar ringte og lurte på om jeg skulle........Det var som s.. f....tenkte jeg

                          Vel vel, toget er kjørt for min del for denne gang. Kanskje Vario stiller mannsterkt opp på Notodden skalastevne 1-2 september. Det hadde vært hyggelig om vi sees der !
                          Mvh
                          Totto Dahle
                          www.tottoshobby.net - interesse "skala" helikoptere / warbirds
                          Medlem Agder Modellflyklubb

                          Comment


                          • #14
                            Det hadde vært superb med masse skalaheli på Notodden ja. Eneste stevnet jeg får med meg i år.
                            Stiller med eget "skalaheli" selv. T-Rex 600ESP med Hughes 500 kropp (Ja, den gule..)
                            Tom I. Arntsen

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by xilian View Post
                              så vurderer jeg faktisk å tilegne reklameplass
                              gratis til klubber... Er viktig for arrangører at det kommer folk, også er det jo
                              viktig at folk får med seg hva som skjer, og ikke minst NÅR det skjer.
                              Høres ut som et supert tiltak!!

                              Roy N: Takk for sist. Det var hyggelig å hilse! Flott at du fikk ut noen bilder.....

                              I følge ryktene på Lørdag, så blir det enda flere ferdigstilte maskiner på bordet neste år? Vi håper det medfører riktighet. Det skal bli gøy å se.

                              Sees på Notodden til helgen folkens!

                              Comment

                              Working...
                              X