Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor er alle som driver med Skala Heli??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by jokr View Post
    Har notert meg at dette forumet er mer eller mindre dødt, men det må da være noen der ute som driver med Skala Helikopter?
    Noterer meg at på førstesiden på dette forumet er det tråder fra 2010, det sier vel sitt
    Tok tilfeldigvis en titt innom her i helgen, og føler meg kanskje litt skyldig i inaktiviteten?
    Gammelt nytt dette nå, men jeg får bare hive meg på og poste

    For ukjente, er dette alstå en Vario EC135 med elektrokonvertering fra Bensinmekanikk. Plettenberg motor med Helicommand HC3 Xtreme FBL gyro. Flyr med 2 x 5S 5000mAh LiPo, foreløpig.....

    Comment


    • #17
      Originally posted by royter View Post
      Tok tilfeldigvis en titt innom her i helgen, og føler meg kanskje litt skyldig i inaktiviteten?
      Gammelt nytt dette nå, men jeg får bare hive meg på og poste

      For ukjente, er dette alstå en Vario EC135 med elektrokonvertering fra Bensinmekanikk. Plettenberg motor med Helicommand HC3 Xtreme FBL gyro. Flyr med 2 x 5S 5000mAh LiPo, foreløpig.....

      Kan du gi tilgang til videoen. Får meldingen "Denne videoen er privat "
      Bfight 210
      De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
      De Havilland DH 2 skala 1/5,3
      Phoenix RC Club

      Comment


      • #18
        Originally posted by bth View Post
        Kan du gi tilgang til videoen. Får meldingen "Denne videoen er privat "
        La merke til det :-0 Skal være i orden nå?

        Comment


        • #19
          Flott modell, mye detaljer. Venter nå på de samme detaljene selv så er litt stillstand i byggingen.
          Jon Kristiansen

          Comment


          • #20
            Nydelig!

            Husk at hvis det skulle være noe tilpasning som kreves for økt aktivitet, hyl ut!
            Tom I. Arntsen

            Comment


            • #21
              de forsvant like fort som de kom :'(
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • #22
                Neida, noen er her enda Jeg venter på skaladetaljer så satte det litt på is frem til de er mottatt. Men om ikke lenge skjer det ting på mitt prosjekt igjen Men det burde ha vært flere her ja, ikke mye liv.
                Jon Kristiansen

                Comment


                • #23
                  Originally posted by xilian View Post
                  de forsvant like fort som de kom :'(
                  He he.... Så rett, så rett. Det var vel som forventet?

                  Comment


                  • #24
                    ja.. Ufattelig kjedelig.. Vil tippe det er MANGE skalaheli der ute som burde hatt litt omtale...
                    Bare folk ikke legger lista for høyt.

                    Sannsynligheten for økt interesse, og for ikke å snakke om mulighet for
                    å bli kjent med folk i samme miljø er jo eksepsjonelt mye større om det
                    blir litt mer aktivitet.
                    Tom I. Arntsen

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by xilian View Post
                      ja.. Ufattelig kjedelig.. Vil tippe det er MANGE skalaheli der ute som burde hatt litt omtale...
                      Bare folk ikke legger lista for høyt.

                      Sannsynligheten for økt interesse, og for ikke å snakke om mulighet for
                      å bli kjent med folk i samme miljø er jo eksepsjonelt mye større om det
                      blir litt mer aktivitet.
                      Eller et dedikert heliforum der ikke 90% av aktiviteten er fly

                      Comment


                      • #26
                        Vel. Litt av greia her må jo være at man treffer på alle grener innen sporten. For å inspirere, eller bli inspirert. Eller bare for å prate skjit
                        Tom I. Arntsen

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Trulsen View Post
                          Eller et dedikert heliforum der ikke 90% av aktiviteten er fly
                          Det er tydelig at man ser ting igjennom litt forskjellige briller. Jeg flyr fly med faste vinger og synes at mfn stort sett er helikopter og multikopter. På meg virker det som at det er langt flere tråder om spesifikke helikoptere enn fly. Allikevel leser jeg stort sett alt her inne, kanskje ikke alt like grundig . Uansett så mener jeg at modellflynorge er bedre tjent med ett stort og allsidig forum, enn mange små og sære.
                          For at ikke ikke dette skal bli alt for mye ut på vidda så vil jeg legge til at jeg har et skalaheliprosjekt i skapet, en MiniTitan med Equirillkropp. Skal den bli virkelighet så må jeg finne inspirasjon der jeg ferdes til vanlig på nettet, nemlig MFN.
                          Olav Moe

                          -- Uttrykket "flyinteressert ungdom" forteller ingenting om din fysiske alder. --

                          Innholdet i min hangar, sånn ca

                          Comment

                          Working...
                          X