Unconfigured Ad

Collapse

helikopter øk

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jtk
    • Sep 2013
    • 23

helikopter øk

Heli øk 500 str. Komplett m lader & radio.. cp og flybar less
  • Trulsen
    • Aug 2006
    • 3411

Har en Trex 500E DFC, helt ny, flydd tre turer som kan selges om jeg får en OK pris. Er helt original, med BeastX istedenfor 3GX. Får jeg over 5000,- for den kan du få kjøpe den.

Du kan få med powersupply og 200w lader for 400,- ekstra. Radio har jeg desverre ikke, men kjøper du en Futaba radio kan du få et komplett, ferdigbygd og testflydd Trex 500, med Futaba 617 mottaker, beastx, lader og powersupply og frakt til la oss si 6000,- Ønsker du batterier trenger jeg desverre de selv. Har muligens to-tre godt brukt du kan få med på kjøpet.

Dette er ikke kjempebillig, men heller ikke kjempedyrt.

Comment

• ragge1
      • Sep 2009
      • 1598

Originally posted by Trulsen
      Har en Trex 500E DFC, helt ny, flydd tre turer som kan selges om jeg får en OK pris. Er helt original, med BeastX istedenfor 3GX. Får jeg over 5000,- for den kan du få kjøpe den.

Du kan få med powersupply og 200w lader for 400,- ekstra. Radio har jeg desverre ikke, men kjøper du en Futaba radio kan du få et komplett, ferdigbygd og testflydd Trex 500, med Futaba 617 mottaker, beastx, lader og powersupply og frakt til la oss si 6000,- Ønsker du batterier trenger jeg desverre de selv. Har muligens to-tre godt brukt du kan få med på kjøpet.

Dette er ikke kjempebillig, men heller ikke kjempedyrt.
      hmm skall du selger den , du har just nettup køp den
      vad skall du har nu
      Goblin 700 : vbar 5,3 pro
      Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

HD 500 Cell : brain2

DX9

Comment

Working...