Hei alle sammen, etter endt sesong for min del har jeg tenkt en del og bestemt meg for å selge den store Beasten, for å kunne bygge noe annet stort (kan rett og slett ikke ha så mange store fly av gangen).
Modellen er nyaktig som beskrevet i denne tråden, mtp utstyr etc. : http://www.modellflynytt.no/thread30805.html
Og den er selvfølgelig i god stand (ikke kræsjet eller skadet på noen måte)
I utgangspunktet ønsker jeg 10000 kr for modellen med:
Alle servoer
en batteripakke ferdig på brett for modellen (12s 10000 MaH)
Vingeposer (orginale Hangar 9 vingeposer til modellen)
mottakerbatteri.
Motorbukk
Til denne prisen følger ikke motor, ESC, propell og spinner med.
Dersom man ønsker disse delene også kan de kjøpes sammen med modellen, men da kommer ett tillegg på prisen som tilsvarer det jeg må betale for å erstatte disse med nytt utstyr, og jeg ønsker det samme som jeg har.
priser:
Predator 30/8 motor 7895,-
Kosmik 200 ESC ca 6500,-
propell og spinner ca 1200,-
ESC og propell/spinner kombo må jeg sjekke nyaktig pris på. Det kan jeg ordne på forespørsel.
Ta kontakt på mobil 41 56 52 76 (ikke SMS)
modellen må hentes hos meg i Oslo eller leveres i ommerådet, jeg sender den ikke.
Prisen er ferdig pruta
Modellen er nyaktig som beskrevet i denne tråden, mtp utstyr etc. : http://www.modellflynytt.no/thread30805.html
Og den er selvfølgelig i god stand (ikke kræsjet eller skadet på noen måte)
I utgangspunktet ønsker jeg 10000 kr for modellen med:
Alle servoer
en batteripakke ferdig på brett for modellen (12s 10000 MaH)
Vingeposer (orginale Hangar 9 vingeposer til modellen)
mottakerbatteri.
Motorbukk
Til denne prisen følger ikke motor, ESC, propell og spinner med.
Dersom man ønsker disse delene også kan de kjøpes sammen med modellen, men da kommer ett tillegg på prisen som tilsvarer det jeg må betale for å erstatte disse med nytt utstyr, og jeg ønsker det samme som jeg har.
priser:
Predator 30/8 motor 7895,-
Kosmik 200 ESC ca 6500,-
propell og spinner ca 1200,-
ESC og propell/spinner kombo må jeg sjekke nyaktig pris på. Det kan jeg ordne på forespørsel.
Ta kontakt på mobil 41 56 52 76 (ikke SMS)
modellen må hentes hos meg i Oslo eller leveres i ommerådet, jeg sender den ikke.
Prisen er ferdig pruta

Comment