Announcement

Collapse
No announcement yet.

HOLD DERE FAST - her våre nye Mikado-priser....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HOLD DERE FAST - her våre nye Mikado-priser....

    Ja, DETTE er "hot news" for alle elektroheli-frelste...!

    Mikado satte netopp ned prisen på sitt Virtual Flybar System (V-Bar) med 250 Euro - eller nærmere 40%...!

    Vi kan for øvrig meddele at vi også har gjort en betydelig justering av priser både på Logo-helikoptre og -deler. Tatt i betraktning Mikado's fremragende produkter, er vi overbevist om at vi nå mer enn noen gang - kan tilby markedets beste kombinasjon av pris og kvalitet.

    Mer detaljer finner du selvsagt på vår WEB.....

    Vi sier som vi pleier: Enjoy...

    --------
    Attached Files
    Last edited by TFlight; 15-04-08, 20:48. Reason: Justert teksten etter pålegg fra WEB-master....:)
    Jørgen Dahl
    Innehaver av www.technoflight.no
    fra 2006 til 2008...

  • #2
    Samme gjelder meg. Så da er vi 2 som har øynene på feil plass. Finner det heller ikke når jeg søker. direktelinken til "virtual flybar sytem" virker ikke heller. hmm! ikke rart det er billig, er keiseren's nye v-bar system
    Rolan Skartun

    Trex 600 Flybarred - Trex 450SE V2 RJX 3GX -Steve Shumate SU-37 & T-38(knust under lowpass invertet, a good way to go!):cool:

    Compass 7HV / MKS 950/980 / Align 700MX / CC Ice 2 120amp / BeastX/ Futaba S.bus

    http://www.sognmodellfly.com

    Comment


    • #3
      Er ikke så veldig ofte jeg er innom MFn forum lengre, så det var jo et pussig sammentreff at noen kommenterer et innlegg jeg skrev for ett år og syv måneder siden akkurat når jeg tilfeldigvis ramler innom her i dag...

      Jeg startet TechnoFlight høsten 2006, og hadde norsk agentur på (bl a) Mikado inntil jeg la opp driften i mai i fjor. Varelager inklusive Mikado-agenturet ble da overdratt til RCPro på Sortland, og i fjor høst ble selve WEB-sjappa og TechnoFlight-navnet overdratt til Anders Fuglerud.

      Helt riktig som det påpekes - det er ingen Mikado å finne i TechnoFlight-shop'en. Det har det ikke vært siden mai i fjor.

      mvh
      Last edited by TFlight; 25-11-09, 11:46.
      Jørgen Dahl
      Innehaver av www.technoflight.no
      fra 2006 til 2008...

      Comment

      Working...
      X