Unconfigured Ad

Collapse

Fly-model (Nitroplanes) fly ventes inn

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rcnet
    • Feb 2006
    • 56

Fly-model (Nitroplanes) fly ventes inn

Container med fly ankommet Oslo i disse dager, modellene burde være på lager innen utgangen av første uken i September. Over 20 nye modeller fra denne produsenten som ikke har vært tilgjengelig i Norge før nå. Flyene er de samme som selges av Nitroplanes i USA og lages av Fly-model i Kina. Ta en titt på våre nettsider og se mange nye spennende fly.
    Direktelink til flyene finner dere her: http://rcnet.no/b2b/index.php?manufa...53f9a3d1d532db

Harald Magne Bakken
  • orygg
    Forhandler
    • Apr 2006
    • 30

Hei ser dere tar inn modeller fra nitroplanes,har nå fått en cessna 421c , bestilte den til norge men var for stor for sending,trenger da hjelp eller råd hvordan jeg kan få en model til norge prøvde få dem sende med int ups air sier dem har ikke lov og sende så stort,top flight fra tower hobbys til norge modell 220cm ikke noe problem

Modellen er ikke stor synes jeg da 180cm for to 46 2t her er bilde av modellen

Ps tar du inn denne modellen kjøper jeg den av deg da
    Attached Files
    Last edited by orygg; 05-09-08, 01:23.
    Olav Rygg

Comment

• erlend
      • Apr 2004
      • 528

Noen muligheter for at dere får inn CMP-modeller også? Ser at Nitroplanes selger en del av de. Har veldig lyst på 50size Cessna 182, men kan ikke se at noen norske forhandlere selger den. Har funnet den til 99$, men når frakten blir på 120$ blir det litt meningsløst å bestille bare én.
      Run, live to fly, fly to live, aces high!
      Erlend Larssen

Comment

• Ludo
        • Mar 2007
        • 190

Originally posted by erlend
        Noen muligheter for at dere får inn CMP-modeller også? Ser at Nitroplanes selger en del av de. Har veldig lyst på 50size Cessna 182, men kan ikke se at noen norske forhandlere selger den. Har funnet den til 99$, men når frakten blir på 120$ blir det litt meningsløst å bestille bare én.
        http://www.impx.no/ har den
        Hans-Olav Malkenes
        Kalveid
        5419 Fitjar
        hansolavm@gmail.com

Fitjar Modellflyklubb

Comment

• Rcnet
          • Feb 2006
          • 56

Hei Olav

Vi tar inn modellene fra Fly-model i Kina, det er fra samme fabrikk som Nitroplanes kjøper en god del av sine fly fra. Kan ikke finne Cessna'n du henviser til hos Fly-model, den eneste de produserer er den vi nettopp fikk på lager, en Cessna 310 som er litt større. Den kan ses her: http://rcnet.no/b2b/product_info.php...e0f4c71d61f008

Mvh
          Harald Magne
          Rcnet AS

Comment

• Rcnet
            • Feb 2006
            • 56

Hei Erlend.

Vi har ingen umiddelbare planer om å ta inn CMP modeller, men skulle tro at det var noen som kunne skaffe den Cessna'n her i Norge, det er jo ganske mange forhandlere som selger CMP fly her.

Mvh
            Harald Magne
            Rcnet AS

Comment

• orygg
              Forhandler
              • Apr 2006
              • 30

Hei rcnet,de har ikke kjøpt den enda tenker jeg modellen er helt ny på markete få dager siden men mail meg når dere kan få tak i den det ville jeg sette stor pris på,har dere tucano mvh olav rygg
              Olav Rygg

Comment

• Rcnet
                • Feb 2006
                • 56

Originally posted by orygg
                Hei rcnet,de har ikke kjøpt den enda tenker jeg modellen er helt ny på markete få dager siden men mail meg når dere kan få tak i den det ville jeg sette stor pris på,har dere tucano mvh olav rygg
                Hei Olav

Skal sjekke med Fly-model om de har/kommer med Cessna 421C. Tucano har vi på lager allerede, i 2 forskjellige fargeskjema.

Mvh
                Harald Magne Bakken
                Rcnet AS

Comment

• Rcnet
                  • Feb 2006
                  • 56

Originally posted by orygg
                  Hei igjen Olav.

Har sjekket med Fly-model og det er de som lager modellen du referer til (Cessna 421C). Desverre er den for stor til å sendes som vanlig pakkepost og veldig kostbar å sende som flyfrakt. Dette vil medføre at vi vil måtte vente til neste containerbestilling før vi får inn flyet på lager. Ønsker du flere detaljer rundt dette ta kontakt med oss, send enten en PM eller mail til post@rcnet.no

Mvh
                  Harald Magne Bakken
                  Rcnet AS

Comment

• orygg
                    Forhandler
                    • Apr 2006
                    • 30

Hei det gjør jeg, når skal dere bestille flere modeller og
                    da cessna 421 mvh olav
                    Olav Rygg

Comment