Announcement

Collapse
No announcement yet.

Årets nyet? Rainbow .50 F3A/3D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Årets nyet? Rainbow .50 F3A/3D

    Vi har vært på årets Shanghai messe og plukket opp flere spennende nyheter vi vil presentere på det Scandinaviske/Europeiske markedet de neste ukene. Vi er bl.a. først i verden(!) med Rainbow .50 size F3A/3D undestructable i både elektrisk og fuel versjon.
    Et lite parti vil være på lager om få dager - og salget er allerde godt i gang. Det ser ut som det blir rift om dette første lille partiet (det kommer en kontainer senere - men det tar lengre tid).

    Det er lenge siden sist vi har vært så imponert over et nytt produkt - ikke siden vi oppdaget Scandinavias aller største suksess innen modellfly, ARC modellene som til nå har solgt over 20000 stk. Vi kan ha fått kloa i en tilsvarende suksess her

    Les mer:
    404 Not Found

  • #2
    Kan jo virkelig bli en bra nyhet også for nybegynnere om den er seig å ta livet av samt at den er snill med rolige utslag og oppsett og kan trene mer avansert om man ønsker det.

    Og man skal ikke se helt bort ifra at det dukker opp en i MFN redaksjonen til test
    Last edited by affa; 18-06-09, 17:59.
    ____________________________
    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

    Comment


    • #3
      Jeg tar en sånn! Jeg er sikker på at jeg skal klare å knuse den
      Da er det vel pengene tilbake. Ikke sant?
      Tor Helseth
      Ålesund og Omegn Modellflyklubb

      Comment


      • #4
        Jomfrutur Rainbow .50 (fuel)

        Jeg hadde jomfrutur og 5-6 fine turer med Rainbow A-388 i helgen.

        Et kort videoklipp viser første take-off og landing her:


        Flyet er modifisert noe til å ta bedre av fra gress. Dvs. jeg har satt på 73mm gummihjul (original kommer flyet med ca. 50mm skumhjul). Spinner og pilot er også kjøpt utenom. Kit'et jeg mottok inneholdt ingen monteringsanvisninger eller bilder, men det var såpass få deler at det var relativt selvforklarende å sette sammen flyet. Flyet har nok av krefter med en JBA 56 motor. Flyet er relativt sensitivt på balanseror og utslagene trenger ikke være spesielt store. Hadde litt mye utslag på første tur som kan sees på video. Etter litt justering fløy flyet som en drøm
        Andreas

        Youtube: http://www.youtube.com/gamleolga

        Comment

        Working...
        X