Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Rimelig ? Nesten 4500,- for en T-Rex clone fra Hong Kong uten radio ? Hvor mye koster en tilsvarende T-Rex ?
Her er en clone man sparer betydelig på ved å bygge litt selv:
De som vil kan jo regne ut hvor mye denne kommer på med oppgraderingene man kan kjøpe i tilegg og tilsvarende servoer, motor, regulator og batteri. Tipper sånn ca 1500,- med porto.
Rimelig ? Nesten 4500,- for en T-Rex clone fra Hong Kong uten radio ? Hvor mye koster en tilsvarende T-Rex ?
Jeg tror nærmeste sammenligning må bli T-rex 450 SE V2. Den koster 3900,- fra Rcpro. I tillegg må en regne med 4 servoer og gyro. Nå vet jeg ikke hvor bra disse er, men helt håpløst kan det vel ikke være. Jeg syns ikke dette tilbudet er så verst, om en sammenligner med hva annet du kan få i Norge for samme pris.
Joda, klonen fra Hobbycity er dirt cheap. Jeg her satt sammen en selv, og det funker som snus. Men jeg syns ikke den sammenligningen blir helt rettferdig. En kan ihvertfall ikke kritisere Throttlestore noe mer enn alle andre norske forhandlere.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment