Unconfigured Ad

Collapse

Enda en EPO-nyhet fra ThrottleStore - først i verden!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ThrottleStore.Com
    Forhandler
    • Apr 2009
    • 248

Enda en EPO-nyhet fra ThrottleStore - først i verden!

Vi er i disse dager på rundtur i Kina og besøker flere forskjellige fabrikker. Bl.a. produsenten E-domodel, som vi har levert de store 150 cm isopor modellene av Cessna 182 Skylane og Cessna 185 Skywagon fra i en tid. Samtidig har vi - som de aller første i verden, og eneste i Skandinavia - fått inn det første prøvepartiet av disse modellene i supermaterialet EPO. Og selv om forventningene var høye ble vi svært positivt overrasket. Den gamle isoporutgaven var meget pen, men hadde et par små deltaljer rundt bl.a. hengsling som ikke var helt 100%. Dette er nå rettet på, og løsnignene som er valgt er meget bra. I tillegg kommer smarte detaljer på batterifeste/luke og finnishen på flyet hevet enda to hakk. Dette var prikken over i-en på en svært flott modell.

Vi forhandler nå med kineserne om et stort parti av disse som vil være her i landet om et par måneder, men inntil da har vi et begrenset antall tilgjengelig. Det kan hende vi får ett litt større parti om en måneds tid, men det er fortsatt litt usikkert. Kina "stenger" i februar pga. den årlige nyttårsfeiringen.

Så her er det bare å sikre seg en så snart som råd er, vil kommer til å gå tom:
    http://www.throttlestore.com/fly/nes...l.aspx?lang=NO

Mer nytt kommer!

Vi er også med å utvikler flere svært spennende nyheter på hos to forskjellige kinesiske produsenter - så vi lover mange skikkelige nyheter utover våre. I år kommer mer moro enn noen sinne!

ThrottleStore.Com teamet
  • Trolllet
    • Apr 2008
    • 167

Hmmm...........først i verden........... Ser ut til at Hobbycity har hatt dem en stund allerede

Skjønt jeg kan jo ta feil også?

Comment

• Illusion
      • Jun 2008
      • 703

I følge diskusjonen der så er det EPS versjonen som TS har hatt en stund også. Det det henvises til av TS er EPO versjonen.. i kjent TS markedsføring

Comment

• runningman
        • Jul 2009
        • 1

Har dere noen formening om hvordan denne modellen er i forhold til Cessna 182 EPO 141? Tenkte jeg skulle ha et kosefly til vårsola begynner å varme igjenn, men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilke av disse flyene jeg bør velge.. Cessna 182 EPO 141 er jo et fly som har fått veldig god omtale..

Comment

• xilian
          Chief Executive Officer
          • Feb 2009
          • 6522

Jeg handla nettopp Cessna 182 EPO 141 BL fra TS og har rukket 2 turer.
          Et genialt søndagsfly, som ser meget bra ut i lufta!
          Særdeles godt skue når den ligger på centerline.
          Skal jeg klage på noe, så kunne jeg godt tenkt meg litt mere guffe på motor.

Har vanskelig for å tro at 150 er noe dårligere.

Sånn umiddelbart ser jeg at det er litt mer montering,
          men til gjengjeld så er det bedre feste for understell,
          fire festeskruer for hovedvinge (kontra 2 på 141).
          Ser også ut til å være bedre plass for batterier.
          På 141'en er dette litt jalla og bør forsterkes.
          Denne har forresten flaps også, noe dem fint kunne
          gjort på 141'en også. (synes nå jeg da)

Det råeste med 150'en er uten tvil 3-bladers propell!
          lurer på om det funker på 141'en...
          Last edited by xilian; 11-02-10, 21:09.
          Tom I. Arntsen

Comment

Working...