Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hva med å få inn noen andre merker til Norge en dem vanlige TT og Align.
Helizone.no selger JR.
Kazama er nevnt som et merke.
Jeg savner noen som kan selge JS sine TZ 50/90 V2 modeller. Med fullt delelager.
Selges på HC.
I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me
Jeg ønsker å se flere forhandlere av JR og Hirobo.
Også tror jeg ingen har tatt over Synergy etter at elefun har faset ut den. Nå er jo en N5 på trappene, men den blir antagelig ikke tilgjengelig i Norge sånn det ser ut nå. Før eller siden må jeg vel utelands for alt av deler til de jeg har.
Antagelig vil JS TZ 50 og 90 V2 kunne slå bra an hos alle de som er ute etter rimelige modeller...
Noen av merkene foreslått fantes ikke/hadde ukomplett delelager hos mine distributører.
mens andre, som Kasama, hadde velding liten forskjell på forhandler-og utsalgspris.
Det kan virke som om Align +kopier har en ganske stor markedsandel.
Inntil videre fyller vi opp med Trex 600 deler, både originale og aftermarket, til konkurransedyktige priser, hvis du finner bedre trex 450/600 delepriser, si ifra via "kontakt oss"
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment