Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny serie kvalitetspropeller til meget hyggelig pris!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny serie kvalitetspropeller til meget hyggelig pris!

    Vi fortsetter vår arbeid med å senke prisene på forbruksmateriell. Vi er meget fornøyde med Haoyes propeller, og har nå et komplett utvalg til fast lavpris:
    http://www.throttlestore.com/fly_til...e.aspx?lang=NO

    TS teamet.

  • #2
    Var bra priser, men lite info om propellen, er den til elektro, fuel, bensin osv, hva tåler den av turtall? Hva er den laget av?
    Lars Norberg

    Comment


    • #3
      Noen som har hørt om dette merket før ? Stusser litt på at alle kommer med kundescore 4. Virker ikke særlig seriøst.
      Kvalitetspropell ?
      Last edited by bth; 12-08-10, 08:10.
      Bfight 210
      De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
      De Havilland DH 2 skala 1/5,3
      Phoenix RC Club

      Comment


      • #4
        Hva er en kvalitets propell?
        Ronny Andreassen
        Sunndal/Vinnu
        Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
        3DHs 33" EPP
        JR 9303 2,4

        Comment


        • #5
          Originally posted by ronnynorge View Post
          Hva er en kvalitets propell?
          Aeronaut, RFM, APC, etc.... Har ikke funnet en billig prop som har kommet inn i kvalitets kategorien enda

          Headeren skulle vel egentlig være "propell til hyggelig pris"..... men nå er jo det meste fra den leiren eksepsjonelt og oser av kvalitet.
          Last edited by Quadrocopter; 12-08-10, 10:23.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Quadrocopter View Post
            Aeronaut, RFM, APC, etc.... Har ikke funnet en billig prop som har kommet inn i kvalitets kategorien enda

            Headeren skulle vel egentlig være "propell til hyggelig pris"..... men nå er jo det meste fra den leiren eksepsjonelt og oser av kvalitet.
            Skjønner hva de prøver og mene,ville høre fra de hva definisjon på kvalitets propell er!!
            Ronny Andreassen
            Sunndal/Vinnu
            Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
            3DHs 33" EPP
            JR 9303 2,4

            Comment


            • #7
              Originally posted by bth View Post
              Noen som har hørt om dette merket før ? Stusser litt på at alle kommer med kundescore 4. Virker ikke særlig seriøst.
              Kvalitetspropell ?
              Har flere Hayoe propeller fra Asia, både SF og foldepropeller, men de selges ofte som kun det, har sjelden sett navnet oppgitt. Hvis du feks bestiller en propell fra SF kategorien til HC får du en Hayoe propell. For sammenligning er de iallefall bedre enn GWS sine SF propeller.

              Comment


              • #8
                Jeg hadde for noen år siden en lengre diskusjon med en "kvalitestsikrer" i en større bedrift, og kvalitet er noe så enkelt som null feil.
                Jeg mente jo selvsagt at en merce var bedre kvalitet enn Lada, men så enkelt er det ikke. (jeg tapte den diskusjonen) Følelse av kvalitet er noe langt annet.
                Så for meg er en kvalitetspropell, en propell uten feil! Med senterhull på riktig plass, like lange blader og greit avbalansert. Om den knekker ved først krasj har ingenting med kvalitet å gjøre, det er holdbarhet robusthet osv.
                -63.
                Graupner MC
                JR
                Multiplex
                Turnigy.
                Fly, alt for mange.

                Comment


                • #9
                  Mer redd for hvordan den er inni, tåler den belastningen over tid?? Vil denryke av når man ruser opp feks. Kinesere er flinke men tar noen ganger snarveier når det feks gjelder merking osv.
                  Lars Norberg

                  Comment


                  • #10
                    Jeg har en 11x4.7 SF på min Parkmaster og den har holdt i et år og det er ganske utrolig med tanke på hva den har blitt utsatt for, både av krefter (ca 250W) og kræsj. Vet ikke hvor mange ganger jeg har plantet det flyet i bakken og tenkt "der må i det minste propellen ha røket", men som sagt så flyr jeg med den samme ennå. Og jeg bruker flere på andre fly også og har aldri hatt no problem med de, men er man i utgangspunktet skeptisk til Kina produkter så finner man sikkert no galt med dem uansett.

                    Comment


                    • #11
                      Hei alle sammen.
                      Dette blir nok O.T

                      Er så glad når throttlestore.com legger ut noe nytt, da blir det masse nytt å lese på diverse sider på dette forumet og jeg kan slappe av med peanøtter og en god latter.
                      Takk til throttlestore som deler alt dette med meg, og en enda større takk til alle som uten og faktisk har prøvd varene har meniger om disse.
                      Til alle som nå ble fornærmet må jeg bare:
                      God created Earth. The rest was made in China...
                      Hilsen
                      Frank Bøhmer
                      ---------------------------
                      God created Earth. The rest was made in China...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Franboe View Post
                        Dette blir nok O.T
                        Ja, det har du rett i. Dessuten er det ingen i tråden som har hatt meninger om propellen, som ikke har prøvd den. Jeg har i likhet med Kyrre brukt 11x4.7 på min Parkmaster, og den funket veldig bra. Jeg var skeptisk fordi den er myk, men den funket bedre enn tilsvarende APC.
                        Anders Eiebakke
                        90078513

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Kyrre View Post
                          ....Hvis du feks bestiller en propell fra SF kategorien til HC får du en Hayoe propell....
                          Hvis dette er samme slowflyer pop som HK selger i poser med 5 stk til $3 så er det noen proppeller som ikke er verdt 5 øre
                          Kjøpte noen poser fra HK med SF prop til innendørs fly og det meste gikk rett i søpla - det var ikke en prop som var i balanse og de fleste var så "skakke" at de ikke gikk å balansere opp, videre track'et de også feil.

                          Etter denne opplevelsen så legger jeg heller noen få kroner til på toppen å kjøper en brukbar APC prop som ikke rister i stykker flyet. Det som i utgangspunktet var billig ble fryktelig dyrt.
                          Last edited by Quadrocopter; 12-08-10, 16:22.

                          Comment


                          • #14
                            Ja, det er den samme propellen. Ingen av mine var i balanse heller, i likhet med nesten samtlige APC-propeller jeg har kjøpt (og det er svært mange). Men trackingen var det ikke noe å si på. Kanskje jeg og de andre jeg vet om som har brukt den har hatt flaks?
                            Anders Eiebakke
                            90078513

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Quadrocopter View Post
                              Hvis dette er samme slowflyer pop som HK selger i poser med 5 stk til $3 så er det noen proppeller som ikke er verdt 5 øre
                              Kjøpte noen poser fra HK med SF prop til innendørs fly og det meste gikk rett i søpla - det var ikke en prop som var i balanse og de fleste var så "skakke" at de ikke gikk å balansere opp, videre track'et de også feil.

                              Etter denne opplevelsen så legger jeg heller noen få kroner til på toppen å kjøper en brukbar APC prop som ikke rister i stykker flyet. Det som i utgangspunktet var billig ble fryktelig dyrt.
                              Er mulig jeg ikke er den mest kresne, flyr det uten å bli ristet i filler er jeg fornøyd . Seriøst, har brukt noen teipbiter men anser det som et ikke-problem, det har jeg gjort på APC propeller også. Og for å være dønn ærlig så vet jeg ikke hva det vil si at en propell "tracker" riktig eller feil, så det er mulig jeg er inhabil i denne diskusjonen uansett.

                              Comment

                              Working...
                              X