Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Er det noe spesielt man ønsker som man ikke får tak i?
Bil, båt, fly, heli eller annet. Ønskeliste?
RC Modeller
Bra at dere tar med forbrukerne på rådslaging om ønsker osv!! Bare så synd at noen ødelegger tråden med å komme med usaklige poster!
For min del går det for det meste på helikopter, men store epp akrokjerrer er ikke å forakte og ikke minst seilfly i alle kategorier fra DLG til F3F, F3B osv......................
[QUOTE][ Bare så synd at noen ødelegger tråden med å komme med usaklige poster!/QUOTE] Hæ??
Stabilt lett-flydd elektro skolefly i solid EPO - EPP. Som tåler mye vind og juling. Vingespenn på ca 1 - 1,5 m. Flyet bør være lett og pakke sammen og frakte på sykkelen eller i en sekk.
Det bør også kunne fly langsomt uten å stalle. Og det bør ikke se ut som et leketøy, og leveres uten radiostyring, slik at man kan bruke det man har. Og ikke blir sittende igjen med fabrikk bundne radioer av laber kvalitet. En utgave av Radian, som tåler litt mer enn en lett bris, hadde også vært høyt oppe på ønskelisten.
Kanskje litt for mye å ønske seg.
Vennlig Hilsen
Arne Husby
Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.
Jeg bærer Fun Cuben min ned til jordet i en vingepose designet for 50CC fly, det flyr akkurat som du vil og kommer "tomt. Og da får jeg også plass til Easyglideren min som takler vind uten problem, så Multiplex har faktisk oppfyllt ønskene dine allerede.
Selv kunne jeg tenke meg billige parkflyver kits ala GWS som man kan utstyre med hva man selv vil, en kvikk liten vinge, og en DLG for nybegynneren som er enkel å sette sammen.
Jeg bærer Fun Cuben min ned til jordet i en vingepose designet for 50CC fly, det flyr akkurat som du vil og kommer "tomt
Vingepose! Smart ide. Jeg har en Fun-Cub som jeg ikke har turt å fly ennå. Men det er mulig at jeg får litt hjelp til Maiden. Kanskje Easy-Glider hadde vært et bedre valg enn Radian. Men sorry........tilbake til tema.
Vennlig Hilsen
Arne Husby
Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.
Store i EPO. Dere har vell et par, men med skikkelig stygge fargeskjema for å si det sånn. Kunne tenkt meg en yak54, edge 540, eller en extra på 6s som tåler mer enn en balsa og som funker bra til 3D..
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment