Unconfigured Ad
Collapse
Nyheter?
Collapse
X
-
-
Jeg planlegger iallefall et el fly som jeg kan knuse og lime før jeg kjøper noe balsa bensinfly. Så en av de jeg har forespurt eller en Ultimate hadde vært helt rått! Spesielt om jeg kan bruke batteriene som brukes på Trex 500'en min.Interessert i CNC? Join CNC Norge på Facebook
www.skalamodellflyklubb.noComment
-
Noen kompiser av meg laget en gang cover-versjoner av kinesiske karaoke cover-versjoner. De fikk oversatt de kinesiske oversettelsene tilbake til engelsk, og sang dem til det "originale" kinesiske karaoke-kompet og ga det ut som cd. Resultatet ble helt nydelig. Så jeg vil ha en kinesisk karaoke-maskin, gjerne "nesten uknuselig". Har radio selv.Anders Eiebakke90078513Comment
-
Han her fikser vel en slik?
RC ModellerComment
-
Noen kompiser av meg laget en gang cover-versjoner av kinesiske karaoke cover-versjoner. De fikk oversatt de kinesiske oversettelsene tilbake til engelsk, og sang dem til det "originale" kinesiske karaoke-kompet og ga det ut som cd. Resultatet ble helt nydelig. Så jeg vil ha en kinesisk karaoke-maskin, gjerne "nesten uknuselig". Har radio selv.
RC ModellerComment
-
Det er en ting jeg kunne tenkt meg: En combat modul. Sonic passer ikke i vanlig mottager, og Airwars tror jeg ikke lages lenger.
(Og om dere hadde fått amerikanerne til å gå over til metriske mål hadde det vært til stor hjelp!)"Hvor høyt kan det fly?"
"-Hvor langt kan bilen din kjøre?"
Arne StorlimoComment
-
F3X modeller med samme kvalitet og bedre finish enn de som er produsert i Europa til halve prisen...-Jim Johansen-
Flyklart:
Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
Under construction:
Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, BackfireComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment