Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Dette er en 600-maskin fra kvalitetsmerket JR. Utgaven er av fullkarbon og alu-deler, og er ikke den rimeligere Leggero-versjonen med plastdeler.Alt av mekanikk har perfekt passform, og maskinen er tight , flyr som en drøm, har masse power, og er av veldig høy materialkvalitet.Byggingen for akkurat denne maskinen kan du se her:http://www.modellflynytt.no/thread32793.htmlI kroppen står det følgende:Motor: Scorpion HKIII-4035-500KV (1667,-)Regulator: Castle ICE HV80A (1395,-)BEC: Castle Pro (383,-)FBL: BeastX (1595,-)Cyclicservo: 3 x Align DS615 (3x449= 1347,-)Haleservo: Torq BL9188 (1087,-)Mottaker: Futaba RS6208SB (1346,-)Hale: Torque TubeDet følger med følgende:JR Bladholder3 sett hovedblader (Se bilder for type) (ca750 pr sett=2250,-)2 sett Align 95 haleblader (2x159= 318,-)Manual for fbl, E8, regulator og BECJR Klistremerker2x 6S 25-50C Nanotech 3300mAh (600,-)2x 6S 25-50C Nanotech 3000mAh (800,-)Kan hende jeg har glemt noe, men se bilder, der skal alt være på plass.Det er altså en pakke EKSKLUSIV heli, til en verdi av rundt 13000,-!Koble til radio og fly
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.