Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Vurderer å selge mitt mellomste helikopter. Det flyr bra, er lett å skru på og vedlikeholde. Oljet hode og hale 16.2.14. Testflydde det då og det føltes godt å fly det igjen Motor: 600MESC: Talon 90Servo: 610/650Hode: FBL ( det sikreste, man får aldri linker som snapper rett av mens du flyr)Gyro: AR7200BXHer kan men rett og slett bare plotte inn innstillinger i radioen og fly det så lenge man har spectrum radioutstyr.Det har hengt på hylla si no i det siste og er ikkje like spennende som før. Grunnen til det er at eg har fått meg et større.Det er montert 2 gopro fester. Et bak på babord og ett framme på styrbord. Så følger det med ett ekstra canopy.Anbefalt batteri:4500/5000 mAh 40C(+) 6SHar to Gens Ace 4400 45C liggende som kan følge med. De er lagret på 3,8 vps når de ikkje har vert brukt.Pris:BeastX 1000kr2 batterier 1000krBærebag 500krTotalt: 6500krDet går for 6000 totalt ved rask avgjørelse.Kommer til å ta av hovedaksling og hode, halebom og canopy før sending slik at det får en trygg reise til ny pappa eller mamma.PS: Det har aldri vert kræsjet eller hatt harde landinger.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.