Unconfigured Ad

Collapse

Trex 550 FBL v2 (God pris)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RSS
    • Dec 2013
    • 6055

Trex 550 FBL v2 (God pris)

Vurderer å selge mitt mellomste helikopter. Det flyr bra, er lett å skru på og vedlikeholde. Oljet hode og hale 16.2.14. Testflydde det då og det føltes godt å fly det igjen Motor: 600MESC: Talon 90Servo: 610/650Hode: FBL ( det sikreste, man får aldri linker som snapper rett av mens du flyr)Gyro: AR7200BXHer kan men rett og slett bare plotte inn innstillinger i radioen og fly det så lenge man har spectrum radioutstyr.Det har hengt på hylla si no i det siste og er ikkje like spennende som før. Grunnen til det er at eg har fått meg et større.Det er montert 2 gopro fester. Et bak på babord og ett framme på styrbord. Så følger det med ett ekstra canopy.Anbefalt batteri:4500/5000 mAh 40C(+) 6SHar to Gens Ace 4400 45C liggende som kan følge med. De er lagret på 3,8 vps når de ikkje har vert brukt.Pris:BeastX 1000kr2 batterier 1000krBærebag 500krTotalt: 6500krDet går for 6000 totalt ved rask avgjørelse.Kommer til å ta av hovedaksling og hode, halebom og canopy før sending slik at det får en trygg reise til ny pappa eller mamma.PS: Det har aldri vert kræsjet eller hatt harde landinger.

More...
Working...