Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Windex motorseiler med kompositt kropp og balsa vinger med isopor kjerne 230cm vingespenn. Det sitter i en gammel model av AXi 2814-12 motor, fungere veldig bra på alle målinger (serien før gold line) Har nå selv fløyet modellen 5-6 i vinter 2014 . Jeg kjøpte den brukt høst 2013 med en del defekter. Selger var nok ganske så amatør med det tekniske men ellers var Modellen var fint montert og modifisert. Men han hadde nok ikke helt forstått åssen RC-elektro oppsett fungerer, så jeg ser tegn til tidligere ESC brann+ bruk av feil type ledninger og fikk den med en defekt 50amp contronic reg. Har ordnet opp i el.rotet og fikset behandlingsskader. Den har nå en 60amp Towerpro reg kun ment for 3S batt.pakker som fungerer veldig bra til modell oppsettet ( Alle målinger visser god stand og tilpassing). Modellen har kun balanse og høyderor. sitter i en Hitec ST Zebra til høyderor og i vingene sitter det Hitec metal HS125 slim servor. Får med ekstra ny kropp, ny canopy,nye originale 240cm vinger og nytt høyderor. (så å si ett helt fly til) Selges pga. har ikke tid til modellen da jeg har for mange modeller å drive med. Kom med gjerne med bud Bare å dytte i eget radio sett og 3s 3000-4000mah lipo og du flyr lenge.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.