Announcement

Collapse
No announcement yet.

Edge 540 fra 3dhs ( 74" )

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Edge 540 fra 3dhs ( 74" )

    Strøken 74" EDGE 540 med rå elektronikk selges billig!!!

    Som ny





    Dette flyet selges med TUNGT hjerte da jeg rett og slett ikke har plass til det der jeg i dag bor. Det blir heller ikke brukt, og er nå ikke flydd på snart 2 år.

    Dette er en kanonkjekk modell som er laget av en av de beste produsentene av 3d fly på markedet 3dhobbyshop

    Jeg ventet lenge på denne modellen, og når den endelig var på plass var den selvsagt for lengs forhåndsbestilt og ble sendt asap fra USA til meg Til min store overraskelse oppdaget jeg modellen jeg hadde fått var modell nummer 1, altså det FØRSTE flyet laget og solgt!!! Dette gjør det altså selvsagt ENDA vanskeligere for meg å selge, men etter snart 1 år med tenking har jeg da bestemt meg for at flyet må gå

    Flyet er utstyrt med noe av den beste elektronikken på markedet og da med HACKER motor, Castle Creation ESC og HITEC servoer i hele flyet. Altså elektronikk fra øverste hylle Jeg har sevlsagt også valgt armer osv fra øverste hylle for og matche servoene optimalt, og for optimal respons på spesielt 3d flyging!

    Når jeg flyttet inn i denne lille leiligheten jeg i dag bor i ( som er mye av grunnen til salget ) klarte jeg å knekke noe av rudderen. Denne må du selv montere på da jeg rett og slett ikke har mekkeplass i leiligheten. Du får SELVSAGT med ny rudder, og det medfølger også helt nye hjulkåper da de også har fått seg en liten smell under flytting. Høres nesten ut som flyet har fått seg en skikkelig hard tur men det har blitt transport fint selvsagt, og det er bare snakk om super uflaks på skadene som har oppstått og resten av flyet fremstår som LITE og nesten ubrukt.

    Du får også med FALCON tre propell som også er valgt fra øverste hylle. Det er satt på en ganske stilig vinyl pakke med diverse logoer osv ( se noe av det på det bilde jeg har lagt ut av flyet )

    Du får også med nesten 2stk ubrukte batterier til flyet ( alene verdi til rett i underkant 2000,- )

    Jeg ser for meg 4000,- for dette flyet MED batterier ( uten radio ) men kan diskutere pris ved hurtig avgjørelse siden du selv må gjøre litt arbeid på det før det er flyklart.

    Jeg kan være behjelpelig med forklaring på hvordan ting skal gjøres om du er noenlunne nybegynner. Jeg stiller ingen garanti, men elektronikken som står på flyet er fra meget seriøse leverandører som jeg har god erfaring med selv, OM det skulle være noe underveis med elektronikken.

    ta kontakt om du lurer på noe mer! Helst på mail eller sms, og jeg kommer tilbake til deg

    Mail: Eivind_lie@hotmail.com
    Tlf: 47 80 45 59





    Produkt link: Les mer om produktet her!

    Stikkord:
    • EDGE 540 silver 74''




    Produsent:
    • 3D hobbyshop



    Fylke:
    • Rogaland








    Click image for larger version

Name:	IMG_3175.jpg
Views:	2
Size:	139.9 KB
ID:	636278Click image for larger version

Name:	IMG_3231.jpg
Views:	2
Size:	17.9 KB
ID:	636279Click image for larger version

Name:	IMG_3247.jpg
Views:	2
Size:	138.5 KB
ID:	636280
    * Align T-rex 700 * 3DHS EXTRA 300 87" * 3DHS OSIRIS 62" * 3DHS 74" Edge 540 * ParkZone F-27Q Stryker *

    Spektrum DX8
Working...
X