Announcement

Collapse
No announcement yet.

Komplett helikopter pakke

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Komplett helikopter pakke

    Selger en ny Twister storm 450, kun canopyet er brukt på ett annet heli og har bruksmerker.Heliet er ikke ferdig montert og nye servoer + masse reserve servoer følger med.Følger med en rimelig 6ch Radio med mottaker med digital display og programmerings funksjoner for oppsett mot helikopterLegger og ved ett lite brukt batteri, pitchmåler, 2 ekstra sett med bladerFølger med kvalitets Hyperion lader opp til 6S, er må du ordne med balanseringsbrett og kabling selv men er svært billig å anskaffe på rcpro/elefun.Er du nybegynner har jeg og 2 typer horisontal stabiliserings gyroer av svært høy kvalitet som kan kjøpes med, her er annonsene på finn:Usjda vil holde høyde og helikopteret horisontalt stabilisert og er meget egnet for nybegynnere som vil trene og lære basic flyveferdigheter uten å bruke en formue i deler på veien.Kjøper du med en av disse skal du få en meget god rabatt.Om det er ønskelig og du mangler erfaring med oppsett av helikopter kan jeg bygge det ferdig og sette det opp mot Radio flyklart men slår da på noen hundrelapperHar muligens noen kompatibler deler liggende men har kvittet meg med det mesteTa kontakt om du lurer på noeEr ønskelig at kjøper står ansvarlig for frakt og sender ikke dette i oppkrav uten ett forskudd på 500,- for tapte fraktutgifter og tapt tid/irritasjon ved uavhentet pakke, har desverre noen dårlige erfaringer

    More...
Working...
X