Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bell Longranger 206L

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bell Longranger 206L

    Jeg selger min Bell Longranger 206L for å gjøre plass til nye prosjekter. Modellen er bygget basert på et kvalitets GRP kit fra Funkey og med Tundertiger Raptor 50 mekanikk. Jeg valgte Raptor som mekanikk da den erfaringsmessig er solid og har få problemer.Modellen har 2 komponent klarlakk sjikt utført av billakkerer.Den er utstyrt med lysanlegg fra Optotronix med Emitter LED som er så kraftige at de også er synlige i solskinn: ACL på buk og halefinne, posisjonslys på sidefinner lyskaster forran under. Lys kan betjenes fra sender med 3 pos bryter (av,ACL+Pos, ACL+pos+lyskaster). Originalen har bagasjeromsluke bak på venstre side, her har modellen fått serviceluke for tilkobling for lading og fuel fylling. Eksos er ført ut i bakkant av kroppen.Elektronikk:Servoer: 3x HS-6965HB, DS-8077 (throtle), S9253 hale.Gyro: Futaba GY401.Futaba Governor GV-1.Robbe heavy duty power switch.VoltWatch battery indicator.Sanyo NiCd 2400mAh batteri. Modellen er komplett flyklar og bør hentes.Karbon symetriske bladerModellen er komplett og flyklar.Flere bilder kan sendes på forespørsel.

    More...
Working...
X