Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stor pakke med Align T-Rex 150

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stor pakke med Align T-Rex 150

    Ett flyklart 150 i pakken, det med orange custom understell, carbon mainshaft o.lEtt custom lynx som trenger noe mekking, 1 nytt hoveddrev og gir skifte på pitch servo, den med Sab canopy, merk at denne egner seg til sportsflyvning og ikke 3d da den blir noe tung med canopyet på.Denne er bygget opp av lynx deler og har aluramme og carbon.Som du ser på bildene er det vanvittig mye som følger med, 12 batterier, 2 ladere, den ene med 2 porter.Masse linker, skruer, ekstra gyro, reserve servoer, noen trenger gir skifte, følger med 3 metalldrevsett fra lynx og 2 originale Align sett, er ekstra understell både cutstom og originalt.En haug med blader, lager, mainshaft osv, se bildene, er ikke vits at jeg lister opp alt.Er flere pakker med sterkere ramme og swashplate(performance booster) og pakker med reservedeler.Jeg har ikke giddet skifte dette over men hadde sikkert vært en fordel da halen blir noe stivere og gir bedre stabilitet.Den med sab canopyet kan fint fikses flyklart men du ser hva du selv vil.Tror personlig att jeg hadde flyttet over elektronikken her på en performance ramme og bygd ett komplett heli på denne i steden for, er billigere deler og lettere å vedlikeholde.Så det er ingen problem å sette sammen 2 stk flyveklare heli av dette med den som allerede er klar, kjøper du du noe småplukk ekstra kan du sikkert få 3 stk ut av det, drev, plugger mener jeg det er som mangler, har bare ikke orket styre mer med disse miniatyrene.Fikk flere av disse i en byttehandel, kun kjøpt en selv og kommer nok ikke til å bruke mer tid på det da det er for smått for meg å sitte å mekke på, har ikke tålmodighet til det.Merk at dette ikke er nybegynner heli, de er hissige og krevende å fly og krever forståelse for CP heli og oppsett mot Radio for å få dem til å fungere optimalt.Det ligger videoer på youtube som gir deg en innføring i standard oppsett men min erfaring er att du må bruke noe tid på justering av pitch(måle +/- collectiv riktig) og prøve deg fram på halegain en del ut over dette før den gir flyglede.Om du er usikker på om du mestrer dette vil jeg ikke anbefale kjøp, finnes enklere og mindre krevende modeller og får du ikke dette til å fungere sier jeg fra meg ansvar for att du ikke mestrer oppsett og det å fly dem.Du bør ha satt opp heli med CP før og mestre å fly disse.Jeg selger dette som det er, den som er flyklar hadde jeg en tur med i dag og fungerte fint.Om du er litt inne på heliverden ser du fort hva som ligger av utlegg her.Jeg har foreslått en pris referanse på 2000,- som ikke er i nærheten av hva pakken inneholder verdimessig.Kom med ett bud så ser jeg hva jeg slår til på, latterlige forslag blir ikke besvart.Kjøper dekker forsikret frakt på 150,-Kan sende i oppkrav mot depositum på 500,- som dekker tapte tur/retur utgifter på uavhentet pakke, dette blir ikke refundert.Da blir depositum trukket fra oppkravsbeløp minus 230,- som er postens satser for oppkravssending.Sender gjerne Paypal faktura til din personlige mailadresse, du trenger ikke ha egen paypal knt for dette.Er snareste måte å betale på da beløp er overført så snart du betaler via paypal innvoice og jeg sender med en gang beløp er registrert.Ellers er forskudd greit.

    More...
Working...
X