Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nine Eagles solo pro Black Hawk dele heli/rep prosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nine Eagles solo pro Black Hawk dele heli/rep prosjekt

    Selger ett kræsjet Black Hawk billig med alt utstyr, radio og flere ekstra batterier og noe deler, skruesett og drev.Er ikke flydd mer enn 3 ganger før jeg smalt den, hadde glemt å sette batteriet skikkelig inn i luken og det ramlet ut da jeg hev den på hode, tada, badabam så var det slutt.Det kan fint repareres, trenger nytt hode, hoveddrev, ett hjul foran o.l men jeg orker ikke mekke på det og selger det heller til en som har lyst å få den i lufta igjen eller bruke den som reserve heli/chrashkit til sin egen utgave.Turnigy ekstra batteriene er noe trange men kan fint brukes med litt forsiktighet når du setter dem inn i luken.Jeg gir opp disse smårakkerne da de er for små å mekke på, må sitte med lupe og flomlys for å få skruene riktig på he he, synet er ikke hva det var.Kjøper dekker forsikret frakt på 150,-Sendes ikke i oppkrav pga av lite kjøpsbeløp.Du trenger ikke prute på dette da det allerede er billig for en modell som krever lite for å komme i luften eller har mange relativt dyre deler til din eksisterende modell og komplett radioSender gjerne Paypal faktura til din personlige mailadresse, du trenger ikke ha egen paypal knt for dette.Er snareste måte å betale på da beløp er overført så snart du betaler via paypal innvoice og jeg sender med en gang beløp er registrert.Ellers er forskudd greit, sender da straks beløp er diskontert min konto.Hører fra deg om det er interessant

    More...
Working...
X