Unconfigured Ad

Collapse

Thunder Tiger G4 E720 til salgs eventuelt med Spektrum radio

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RSS
    • Dec 2013
    • 6055

Thunder Tiger G4 E720 til salgs eventuelt med Spektrum radio

Selger en meget velutstyrt 700 size elektroheli med topp spesifikasjoner på.Innser att jeg har for mange modeller og at jeg må konsentrere meg om de jeg vil rendyrke og 2 store dyre 700r rekker jeg ikke over da jeg knapt får flydd de andre 3 modellene.Dette en modell av svært høy byggekvalitet og ett funn for helipiloter, blir regnet som bedre heli og kvalitet enn feks Trex.Denne har blant annet en genial løsning for servo hornene som gjør att du ikke trenger subtrim under oppsett.Den har og hurtigkobling av batteriskuff, trenger ikke ta av canopy for å koble til strøm, har 3 slike batteribrett med hurtigkobling og låseband.Rammen er meget sterk og solid bygget med overdimensjonerte lager og mainshaft, halebom er i tykk carbon og har selvfølgelig torqetube gear.Modellen er meget velutstyr med topp elektronikk og lister det opp under:På swash er det Align BL700HV servoer, presise og raske servoer.På hale er det Futaba BLS256HV, servo av høy kvalitet, presis, rask og sterk.Kjennere vet hva HV servoer og hva dette betyr for heliets prestasjoner.Esc/regulator er Kontronik Jive 120HV+ som er av beste kvalitet(og dyreste markedet byr på, 4400,- rcpro).Motor er Quantum 4530 500KV og ett første valg for mange rc piloter pga av styrke og kvalitet(2500,- på rcpro).Strøm forsyning er Castle 20A bec loddet i parallell med ene esc sløyfen slik att du kan sette strøm på elektronikken før du strømsetter motor.Har og flere sett med ok Turnigy 6S 5000mah batterier, er prisen den rette følger det med flere sett.Disse er i ok stand men ikke nye, er vedlikeholdsladet og balansert jevnlig.Selve flybarless enheten som står på nå er en ny og uflydd Skookum Sk720BE men ønsker helst ikke selge denne med i denne comboen da den er ny og kostet meg alene 3700,- på rcpro.Erfaringsmessig er det ett tap å legge ved nye gyroer i kombo ved salg og har egentlig planer for denne og den blir ikke solgt med uten jeg får en skikkelig god grunn til det he he.Kan selge den med en Skookum SK540 visst jeg er fornøyd med budet, skookum er en av de beste flybarless gyroene på markedet.Kan og selges med Align 3GX V5.0 eller Robird G31 som og har to nødvendige overganger for bruk av eventuelt satelitter.Begge disse enhetene vil ha liten betydning for pris ved salg.Har du gyro selv selges den selvfølgelig uten.Står og på en Futaba Sbus recevier nå, beholder helst denne men kan diskuteres med i kjøp.Som du og ser av bildene er det en god del ekstra deler med.Canopy som står på nå er en Compass 7HV som er mye penere en originalen.Har og ekstra elektromateriell/reserve til heli som kan kjøpes med for ett meget hyggelig tillegg i pris.Dette er en Castle ICE2 120A HV EscEn Align BL700MX motor og 4 stk Align DS610 Servoer, den ene er helt nyHar og en pen Spektrum DX7 DSM2 radio som kan selges med til ok pris, har kun en sattelitt da jeg ikke bruker spektrum generelt så her må du skaffe mottaker selv om du vil bruke det eller eventuelt en ekstra satelitt som er anbefalt på så store heli.Lader og batteriene her på ekstern lader da jeg ikke finner laderen, du kan få med overgang til standard lader.Kom med bud, vil vurdere alle seriøse henvendelser.Aktive rc helipiloter vet hva dette er for noe og setter pris på saklige bud.Ring gjerne, spør og grav, setter alltid pris på en heliprat.

More...
Working...