Unconfigured Ad

Collapse

DJI Phantom 2 RTF, Zenmuse H3-3D, GoPro Hero 4,FPV system - Pakkepris!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RSS
    • Dec 2013
    • 6055

DJI Phantom 2 RTF, Zenmuse H3-3D, GoPro Hero 4,FPV system - Pakkepris!

elger min Phantom 2 med Zenmuse H3-3D, klar til å Fly - med FPV-system ferdig montert!Selger min Phantom 2-pakke grunnet overgang til større quadcopter. Er godt fornøyd med denne pakken og den har levert mange pene bilder fra luften. Har fløyet den rundt 20-25 ganger - pent brukt med andre ord!Har brukt veldig mye tid på å montere og koble opp alt for å få det perfekte oppsettet! iOSD og kabler til FPV-sender, gimbal osv. er montert internt for best mulig beskyttelse mot vær og vind, og for å se best mulig ut.Jeg betalte 21148,39,- NOK for alt dette nytt i sommer og (noe i høst), og nå selger jeg hele pakken for 17 000,- NOKDenne Phantom-2 pakken leveres med et ekstra DJI originalt batteri. Jeg får ca 18 minutter flytid på hvert batteri - altså ca 36 minutter totalt.DJI Zenmuse H3-3D er en 3-axis gyro som holder GoPro-kameraet helt stabilt under flyvning. Dette gjør at man får helt klare bilder og video uten noen form for forstyrrelser eller vibrasjoner. Under flyvning kan kameraets vinkel justeres på fjernkontrollen.I tillegg er det montert ett FPV (First Person View) system. Dette vil si at videoen fra GoPro-kameraet overføres rett til en monitor som er montert på Phantom-kontrolleren. Dette uten noen form for forsinkelse. FPV- systemet har en rekkevidde på over 1km. Under flyvning vil du få nyttig informasjon som batteriprosent, høyde, avstand, fart og retning (takket være iOSD modul som er montert inne i helikopteret). Denne informasjonen legges over live-bildet som streames fra Phantom-ens kamera og til monitoren. Har også en ekstra monitor som kan brukes av f.eks klient eller regissør som kan følge med på flyturen og gi instrukser dersom det er nødvendig.Dette følger med i pakken:Black pearl FPV monitorBattreri (til monitor nr 2) 3S 1800mAh ¬ 20C ¬ Haiyin Deans/T¬Plug Amass Ladekabel ¬ Deans SkyRc E4 LiPo/Life Balanseringslader 1¬4S 220V DJI Phantom 2 RTF DJI Zenmuse H3¬3D 3 axis gimbal DJI FPV kabel ¬ Mini iOSD/Phantom 2/DJI VideoLink DJI Phantom 2 FPV HubDJI Phantom 2 Vision Batteri LiPo 3s 5200mAh DJI iOSD MiniDJI Phantom 2 Propeller (3 sett)Bronto Ground Station FPV Monitor 7 inchDJI VideoLink 5.8ghz DJI Monitor Mount DJI propeller guardsGoPro Hero 4 Har alt av kvitteringer og original emballasjekjøper betaler frakt dersom det skal sendes.

More...
Working...