Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Kraftig oppgradert Sab 700 vurderes kun solgt, ønsker seriøse bud på denne.Se finn for flere bilder og detaljert teknisk info under dem http://www.finn.no/finn//torget/anno...hrough=trueHar satt åpen pris på denne for å se interessen og blir kun vurdert solg pga av planer om nytt prosjekt.Jeg har og en annen spesielt fin modell for salg, se mine andre annonser.Kommer kun til å selge en av disse modellene og når en er solgt blir den andre trukket av markedet.Trenger du ladesystem har jeg 3 stk ok for salg.Oppsettet som det er nå er ekstremt kraftig med KDE motoren og 160A esc, har målt peak på godt over 200A og ønsker du kjøre 14S skal de mekaniske oppgraderingene jeg har satt på fra KDE mestre dette.Merk att da må du skifte esc da Castel har begrensing oppad på 12S.Men motor koser seg på dette nivået og kan levere peak på over 12KW under riktige omstendigheter og med gode batterier, er så mye som rett under 17HK i peak på 14S.Canopy har noe slitasjemerker etter bruk og er custom made for å lage plass til monster motoren.Merk att motor er strømhungrig og flyr du hard på 5000mah lipo må du ikke beregne flytid på mer enn ca 4 min men da har du og insane krefter til rådighet.Er selvfølgelig plass til større batteripakker.Jeg har hatt en hard buk landing med denne men aldri noe kraftige smell og alt av lager er som nytt og meget velholdt, ble skiftet da jeg oppgraderte til KDE trippel bearing support nylig og samtidig på hale med KDE hale pitch mekanikk.Har ikke hatt mer enn mellom 20-30 flight på denne.Batterier medfølger ikke
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.