Unconfigured Ad

Collapse

Unikt hexacopter vurderes solgt

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RSS
    • Dec 2013
    • 6055

Unikt hexacopter vurderes solgt

Det er sammenleggbart, har 3-aksers gimbal til Nex/RX100 og får plass i klassisk Clas Ohlson-koffert. Ikke bare det, men du får plass til radio, batterier, verktøy, bakkestasjon og propeller også. Alt i en koffert. Selges med kofferten og FrSky Taranis radio med X8R mottaker.Spec:FC: ZeroUAV YS-X4 flight controller med Wlan-modul. Har pos hold, RTH, waypoints, follow me og whatnot. Full bakkestasjonsoftware for Android og Windows. Motorer: SunnySky 2212-13 980KVESC: Afro 30A SimonKGimbal: Rctimer Black ASP 3 Axis Nex-GH5Gimbalcontroller: StormBGC v 1.1. Kjører den på 8" propeller, to eller trebladers og med 5000 mAh 4S-batterier. Gir da 8-10 minutter flytid.Rammen er nøye designet og bygget av undertegnede. Aluminium, glassfiber og ask fra Bauhaus. Med tobladerspropeller trenger du bare å ta av to av propellene før du legger den i kofferten. Meget rask montering og sammenslåing.Testflight: https://youtu.be/mEuzxbIXCuoNypris for utstyret alene ca NOK 9000,- før jeg har lagt på moms og frakt. Verdi på design og bygging: priceless. Selges for NOK 5000,- eller høystbydende.Selger den fordi jeg kanskje har litt for mange farkoster... Og fordi jeg ikke bruker den nok. Og den fortjener å bli brukt. Meget god stand på alt.Ulemper? På Taranis'en mangler en stripe med pixels på skjermen. Ikke et problem, men litt irriterende for en perfeksjonist som meg. Jeg oppgraderte FW i flight controller og gimbal controller nå nylig. Fikk ikke perfekt PID-tuning av Yaw-aksen på gimbalen da jeg testet etter å ha lagt inn siste beta-firmware. Og settings på FC er default. Mao bør du kalibrere litt for å få optimal ytelse. Men det er derfor jeg selger her... til en som liker denslags muligheter.

More...
Working...