Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Har stor aksjon hjemme og rydder i boder.Bommer sikkert på målgruppen her he he.Fant 2 stk PETZL I'D brems og Troll Rocker Rope Lock/Grab m 3 carabiner.Om det er noe du kunne tenke deg eller eventuelt bytte i fortrinnsvis rc utstyr/heli/elektro/elektronikk er jeg åpen for det.Utstyret er kjøpt under kurs i Åndalsnes, tror de kaller seg Åk.Jeg velger å la pris stå åpen da jeg ikke er så veldig kjent med nivået på brukt klatre utsyr, kom med bud Dette har vært minimalt brukt og har ligget i en sekk i boden min i en del år nå.Blokkene og låsen kan ikke være mer brukt enn ett par ganger etter kurs, har helt glemt utstyret ut etter jobbskifte.Kan du gjøre bruk av det så skal Petzl være svært bra kvalitet og ypperlig til firing/redning og klatring.Sjekket ny pris på de 2 stk I'D multifunskjonsbrems fra Petzl, forlanger 2199,- stk for dem her: http://www.oslosportslager.no/produk...5104.aspxTroll Rocker taulåsen fant jeg ikke på nett i Norge men ser import havner rundt 900,- eks moms så jeg kan tenke meg nypris er rett rundt tusingen.Samlet gjør vel det att nypris på alt ligger rundt 5500,- men selvfølgelig er det langt fra realistisk pris brukt, kun ment som en referanse for bud.Men bort skal det så ta kontakt så blir vi enige.Og har jeg irritert deg med en malplassert annonse beklager jeg det he he
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.