Unconfigured Ad

Collapse

Viking 2 F3F - seil og elektro - ny

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RSS
    • Dec 2013
    • 6055

Viking 2 F3F - seil og elektro - ny

Viking 2 med elektro- og seil-kropp vurderes solgt. Modellen er komplett foruten drivbatteri til elektrokroppen.Følgende er inkludert:-Viking 2 F3F double carbon med ballast og trekk til vinger og hale-Viking 2 E Race kropp med joiner-Viking 2 E carbon-hale med trekkModellen er levert ferdig bygget fra produsent, bygget av Dalibor Sterba for de som måtte kjenne til ham. Det er montert futaba S3172SV servoer i vinger og elektro-kropp, S3156 servoer i seil-kropp. Kabler trukket så man kan bruke s-Bus eller annen mottaker.YGE 160 FAI ESC og Mega 16/40/1 motor med KPG 25 5.2:1 gir-boks, RFM spinner og RFM 17x13 propell er montert og følger med. 2S lipo i begge kroppene, med egen ubec til S3156 servoene. Det sitter i tillegg futaba R6308SBT mottakere i begge kroppene, disse kan følge med for kr 500,- ekstra pr stk.Bildene er av aktuell modell, sendt meg under bygging. Modellen er ankommet lokalt postkontor og hentes en av de nærmeste dagene, jeg kan da ta flere bilder til eventuelle interesserte.Modellen har kostet meg ca kr 24.000,- Den er en del dyrere i dag grunnet svakere krone. Ventetiden på modellen er ca 6 mnd, og ventetiden på å få den bygget er omtrent det samme. Reservedeler leveres dog svært hurtig ved behov.Modellen selges kr 20.000,- Bud under blir ikke vurdert, da har jeg den heller liggende til neste sesong når jeg kanskje har mer tid til å fly den.Sjekk f3x.cz for spec og video av modellen.Modellen kan sendes i original embalasje, men kun mot forskuddsbetaling. Grunnet modellens verdi er personlig fremmøte dog å foretrekke.

More...
Working...