Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Selger nå mitt motor oppsett som jeg har brukt på min 12S Goblin 770. Regulatoren er IKKE EDGE serien med innebygd RPM sensor , men jeg kan levere med en Hobby wing phase sensor for de som vil bruke ext Gov.Motoren er helt strøken og ingen vandring opp og ned på lagerene. Komboen har fungert helt strøkent for meg og det har levd et godt liv vil jeg si. Sportflyver / mild 3D. og ser strengt talt nytt ut.Limer inn Motor spec i bunn av tekst.Specifications:Stator Diameter45MMStator Thickness30MMNo. of Magnetic Poles10No. of Stator Arms12Motor Kv500 RPM/VoltMax Continuous Current125 AmpsMax Continuous Power5000 WattsWeight556 GramsOverall Shaft Length102.85mmNo-Load Current (lo)2.0 Amps@10VMotor Resistance (Rm)0.010 OhmsOutside Diameter56.8MMShaft Diameter8MM to 6MMBody Length60.7MMBearingsABEC-3 Bearings (8x16x5) 688ZZ
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.