Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Ønsker selge en topp gyro/gps av beste kvalitet og performanceNB-oppgitt pris er på BeastXSkookum er en av de mest anerkjente gyroene på markedet med muligheter for tuning som få andre produsenter tilbyrDenne gyroen paret med deres GPS enhet gir ett utall av mulighet for kontroll over helikopteret/multirotoren din som ikke tilbys av andre produsenterDen har en rekke funksjoner, blant annet flere(3-4) alternativ til bailout for å sikre deg mot havari samtidig som den tilbyr deg standard GPS funksjoner som er uvurderlige for luft fortografering. (Du kan blant annet sette en minimums høyde og maks høyde og GPS'n vil ike tillate deg å fly utenfor disse parametrene)Les mer her http://www.skookumrobotics.com/products/skgps/Har du dyre store scala Helikopter er denne ett funn og det absolutte beste valg av gyro systemJeg kan ikke liste opp alle disse funksjonene men er du bevandret i heli verden vet du hva dette erHer er en salgs link http://www.rc711.com/shop/skookum-sk...Path=27_257Har sett denne komboen billigere til rundt 800$Jeg er åpen for å lytte til bud her men skambud besvares ikke da den ikke må selges og har høy innslagspris.Men jeg lytter til fornuft og edruelige forslag Denne sendes som brev på ditt eget ansvar, vil anbefale forsikret pakke pga av høy verdiBeastX gyroen ønsker jeg 700,- ink brevfrakt forNB-Kan vurdere bytte i Vbar Neo med bailout mot mellomlegg
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.