Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Vurderer å selge mine helier mulig inklusive radio, ladeoppsett, div verktøy og en del reservedeler. Alt er helt og pent, lagret tørt og tatt godt vare på.MD7/8:7/800 størrelse (følger med bom til begge deler). Rå Scorpion motor (Limited edition), Hobbywing 130A v4 esc, Align servoer og Spirit flybarless. Må nok settes opp på nytt, er egentlig bare satt på og kobla gyro til riktige kanaler siden den har hatt vbar tidligere. Det følger med to par 700 blader samt ett par 800, litt forskjellige haleblader, ett sett batterier (2 6s5000mAh 60C Rcbatteri + life til elektronikk).Raptor 50:Fin Raptor 50 v2 med OS 50 Hyper motor. Gode metallgirservoer på cyclic, Futaba gyroservo på hale og Spartan Quark gyro. Align 3-in-1 gløder/bec som går på 2s lipo direkte. Kjørt en del liter gjennom motoren, men alltid blitt behandlet bra med ar-olje når den har stått en stund etc. Bør nok påregnes en sjekk av fuellinjer før den flys hardt. Det følger med en reserve TT-motor med potte som fungerer helt greit, men det er jo begrenset med power i de motorene.Gaui NX4:High-end 425 størrelse nitro heli. Sitter en OS 37 som er satt opp korrekt for å kjøre hardt på 30% nitro. Vanvittig med trøkk i maskinen til å være et nitroheli, nesten som å fly elektro i samme størrelse. Den er satt opp med gode align-servoer rundt baut, Spartan Vortex VX1n gyro og bruker life batteri til å drive elektronikken.KDS Chase 360:Ekstremt agressiv liten 3d-veps med meget godt oppsett. Det sitter en Xnova motor samt HW 50A esc, gode savöx servoer og align haleservo samt en Spartan Vortex VX1e på denne. Kan temmes veldig greit ned til å fly "nybegynnerting" med, og samtidig kunne flys temmelig beinhard 3d med. Det følger med to batterier (Gens Ace 6s) samt noe deler.Tilbehør:- Align superstarter med startershaft til både heli og kopp til fly- Fieldkasse med oppbevaring av fuelkanne, pumpe til fuel samt skuffer til verktøy og plass til batterier og evt. radio- Et par kanner fuel (uåpnet) er med.Om ønskelig så har jeg en Futaba T8FG super som kan selges sammen med pakken samt en ladekoffert med 2x300w ladere.Jeg ønsker meg bud på hele pakken i utgangspunktet før jeg stykker det opp. Nypris på dette vil jeg egentlig ikke tenke på, men det er ikke særlig pent for å si det sånn. Jeg MÅ ikke selge dette, og kommer ikke til å besvare skambud.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.