Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
For mye fly gjør at jeg vurderer å selge min store Dauntless som står flyklar til jomfrutur siden det kommer to store prosjekter inn som mangler plass.Den er støpt i glassfiber, forsterket og tilpasset til Moki 150/180. Ser meget bra ut skalamessig og tre operasjonelle flaps og i tillegg operative divebrakes. Shindin custom bygget skala understell.Skjulte linker på alle flaps og balanseror, skalaeksos og halehjul er flyttet og skalafisertModellen står flyklar og selges evt med det meste unntatt rx og MokiDette er ikke noe som må selges så prisen vil bli kost på utstyr og modell ellers står den til våren og blir brukt.Første bilde er av min modell de to andre illustrasjon men lik modellDe videoene som jeg har sett av modellen så flyr den utrolig sakte og fint og passer fint som et første stort warbirdprosjekt. Det kan enkelt tilpasses med store totoakter også hvis man ikke ønsker Moki upfront.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.