Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Ny 550L tett på 100% konvertert til 550X selges, en av Aligns mest geniale modeller etter mitt syn, er ikke flydd aktivt eller tatt med på stripa, kun spolt opp for å sjekke elektronikk å drivverkEneste som er brukt på denne er bladholderne å hale servo som er Servoking Mbls896i, er en kjempe servo, mye mer fornøyd med denne en Align BL855HVHar 3 stk flett nye uåpnede Xpert SI servoer tiltenkt swash, mer pålitelig og driftssikker en Align sine BL815HV som har fått et grumsete rykte, er sikkert bare i mitt hode jeg lagde meg en ide om å absolutt måtte skifte disse og når rc-batteri.no samtidig annonserte innbytte deal var jeg solgt he heAlign servoene på bilder er tatt av å solgt, kun for illustrasjonXpert servoene er ikke montert men kan gjøres før salgAligns nye 100A esc(HW) er montertMotor er Align 730MX 850KV, denne skiller seg ut fra nye 550X med lavere KV der det nå er 960 istedenforCanopy er og standard 550L, er kun denne å motor som skiller før du har siste X modell mekaniskModellen selges med Mini Vbar med eller uten V-link satellitt alt etter om du har Vbar Controll, Neo som er montert på nå blir tatt avEr satt på det nye FL hode/swash med bling linkene, Carbon halebom og bomsupport med avstiver å det nye understellet med 5 grader tilt forover akkurat som på 550XHar og oppgradert halen til 3 bladet med Zeal 92mm 3 blader sett som gir bedre autoritet å paret med en ekstrem god haleservo har du topp utgangspunkt for thight oppsett på en modell som elsker max rpm uten å måtte ligge i det øvre registeret for å få flygledeSå her kan du gjøre ett godt kjøp på en modell oppgradert med topp servoer, 3 bladet hale å omtrent 100% konvertert til 550X, ny pris på denne vil være opp mot 11 lapper med oppgraderingeneØnsker 7000,- uten gyro å 8000,- med Går ikke lavere en dette for en ny blinget modellBytte i utgangspunktet ikke aktuelt men hører på forslagEr i utgangspunktet ikke med batteri men kan sikkert finne ut av noeKan sendes mot betaling av frakt
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.